O ALUMNADO DE 1º e 2º ESO DO IES MARTAGUISELA ASISTIU A UNHA CHARLA DA CULTURA INGLESA IMPARTIDA POLA EDITORIAL BURLINGTON O DÍA 04 DE MAIO DE 2023

O alumnado de 1º e 2º  ESO do IES Martaguisela asistiu este xoves, día 4 de maio, a unha presentación dinámica e moi divertida sobre a cultura dos países de fala inglesa: Canadá, Inglaterra, Gales, Irlanda, EEUU e Escocia impartida pola editorial Burlington e organizada polo Departamento de Inglés.

A rapazada tivo ocasión de aprender a orixe da bandeira británica (“Union Jack”), os seus símbolos culturais, a comida e as bebidas tradicionais, a familia real británica, a música e as celebrities actuais como Harry Styles, Ed Sheeran, Billie Eilish, e as cidades e monumentos máis representativos.

A charla incluíu varios concursos interactivos do estilo “Who Wants to be a Millionaire?” (Quen quere ser millonario?) nos que todo o alumnado puido participar, levando un pequeno obsequio como lembranza desta interesante charla.

Deixámosvos máis fotografías da actividade.