O ALUMNADO DE 1º ESO DO IES MARTAGUISELA SAIU FACER O ÚLTIMO TRAMO DO CAMIÑO DE INVERNO COMO ACTIVIDADE FINAL Á MATERIA DE PROXECTO COMPETENCIAL

O día 1 de xuño o alumnado de 1º ESO das materias de Proxecto Competencial
e Relixión xunto cos seus profesores Martá Cortés, Álex Caruncho e Miguel  Martínez fixo o último tramo do Camiño de Inverno no que estiveron a traballar durante todo o curso.

Comezaron a ruta co reparto das cunchas como bos peregrinos.

Os tramos percorridos foron:

• Outeiro-Rubial.
  • Rubial-A Susana.
  • A Susana - Piñeiro
  • Piñeiro- Santiago.

A andaina de 16 Km aproximadamente permitiulle ao alumnado gozar da paisaxe, da natureza e do espírito do Camiño.

Ao chegaren a Compostela, entraron pola rúa do Sar, para seguir pola porta de Mazarelos, Praza de Universidade e rúa de Calderería, Praza de Praterías e obxectivo cumprido, chegaron ao Obradoiro e visitaron a Catedral.

Por último, para repoñer forzas achegáronse ao Centro Comercial As Cancelas, onde xantaron e gozaron de tempo libre.

Unha recompensa ben merecida polo esforzo, pero iso é o camiño! Xa pola tarde regresaron cara ao Barco de Valdeorras.

Deixámosvos máis fotografías de diferentes momentos da xornada.