O ALUMNADO DE 4º ESO DO IES MARTAGUISELA VISITOU LOURENZÁ, VILA NATAL DE DON FRANCISCO FERNÁNDEZ DEL RIEGO, AUTOR HOMENAXEADO NO DÍAS DAS LETRAS GALEGAS

O alumnado de 4º ESO do IES Martaguisela despois de participar no concurso de podcast das Letras Galegas “Don Paco en liña” organizado pola Concellería de Cultura do concello do Barco de Valdeorras e de ter gañado, gozaron do premio que consistía nunha viaxe a Lourenzá o pasado martes, día 13 de xuño de 2023.

Pola mañá percorreron a vila natal de don Francisco Fernández del Riego, Lourenzá, acompañados dunha guía coa que descubriron a igrexa de Santa María, o museo dos xoguetes e o mosteiro de san Salvador no que se ubica o Centro de interpretación da faba que tamén tiveron ocasión de visitar.

Despois de xantaren, deron un paseo pola vila antes de regresar cara ao Barco de Valdeorras.

Nesta ocasión o grupo de 4º ESO foi acompañado polas profesoras de Música, Marta Cortés, e de Lingua Galega, Luisa Rigueira.

Deixámosvos máis fotografías da xornada.