O ALUMNADO DE 3º ESO DO IES MARTAGUISELA GOZA ESTES DÍAS DA PAISAXE DAS ILLAS ONS

Día 1:

O alumnado de 3º ESO en compañía dos profesores de Educación Física, David Ramos e Álex Caruncho, e a profesora de Matemáticas, Belén Lombardía, emprendeu a súa viaxe de curso cara ao Parque Nacional das Illas Atlánticas nas illas Ons.

Saíron do centro educativo ás 07:15h dirección a Portonovo. Ás 11:00 colleron o barco cara ás illas.

Ao chegaren á illa, os participantes de 3º ESO recibiron as instrucións de seguridade e as normas a seguir. Repartiron as tendas e comezaron co primeiro xogo de presentación cos monitores Pablo e Elisa.

Despois de xantar foron á praia onde fixeron moitos xogos e gozaron dunha tarde chea de diversión.

No ultimo momento da tarde, aseo e volta ao restaurante onde desfrutaron da cea. A volta ao cámping, a velada nocturna transcorreu con máis xogos antes de durmir.

Día 2:

Neste segundo día de excursión polo Parque Nacional das Illas Atlánticas nas illas Ons.

Pola mañá realizaron unha ruta de sendeirismo cara ao Furado do inferno e despois de xantar estiveron na praia de Melide, onde gozaron de varios xogos e tempo libre.

Foi unha xornada na que o tempo meteorolóxico os respectou durante todo o día.

Despois da cea, unha nova velada temática e a durmir para mañá recoller todo e voltar cara ao Barco de Valdeorras.

Día 3:

Neste terceiro e último día de excursión polas Illas Ons o alumnado comezou a xornada recollendo as tendas e facendo as maletas antes do paseo matutino para ir almorzar.

A continuación aproveitaron para xogar na praia durante toda a mañá, xantar, un pouco máis de tempo de diversión e xa de volta cara a casa. Sobre as 17:00h embarcaron cara a Portonovo e de aí en autobús ata o centro educativo onde os agardaban os seus familiares.

Foi unha viaxe marabillosa onde apreciaron a beleza do Parque Natural das illas Atlánticas.