O ALUMNADO DE 2º ESO A ELABORA UN XOGO DE CARTAS PARA CONCIENCIAR DO RISCO DO TABACO E ANIMAR A NON FUMAR

O alumnado de 2º ESO A elaboraou un xogo de cartas coa Plataforma dixital Hearthcards co obxectivo de disuadir a outros rapaces e evitar que fumen.

Nesta baralla atópanse os principais efectos do tabaco na nosa saúde: tose seca, bronquite crónica, enfisema e/ou cancro de pulmón, maior tendencia á depresión, accidente cardiovascular, enfermidade cardíaca, gastrite crónica, mal olor, cancro de lingua, dano nos dentes ... Tamén identificaron os principais hábitos saudables, ou “comodíns”: deporte e facer exercicio.

A conclusión á que chegan é que o tabaco ten tantos efectos prexudiciais que é moi posible que “se xogas co tabaco, de seguro che tocarán malas cartas”