O ALUMNADO DE 2º BAC DO IES MARTAGUISELA VÉN DE CELEBRAR O SEU ACTO DE GRADUACIÓN

O pasado xoves, día 18 de maio, o alumnado de 2º BAC celebrou o seu acto de graduación no Salón de Actos do IES Martaguisela. Unha tarde chea de emocións, lembranzas e, como non, diversión.

O fío condutor veu da man de Lara Poncelas e Lucca Pizcueta que reflexionaron acerca dos momentos vividos no centro educativo durante estes últimos anos, agradecendo, en todo momento, o labor e apoio recibido tanto por parte dos familiares como do profesorado. Momento emotivo que se acrecentou coa intervención da profesora de Lingua Castelá, Manuela Álvarez, sumada a de Antela Roo e Mirian Méndez, como representantes do alumnado.

Pero isto foi só o comezo. Alicia Trincado, Javier Fernández e Judith Rodríguez, alumnos do Conservatorio Municipal e do bacharelato de artes do IES Martaguisela, interpretaron a canción Merry Go Round of Life da película El castillo ambulante. E, por otra banda, Antela Roo fíxonos vibrar cunha peza musical do folclore galego, acompañada do seu acordeón.

A continuación, o prato forte que os fai refrescar a memoria, o visionado do vídeo que recolle as súas vivencias tanto no centro como fóra del, cuxa elaboración correu a cargo do profesor de Matemáticas, Manolo Barreiro.

Xa case rematando, o alumnado de 2º BAC foi agasallado cunha banda conmemorativa, diploma e orlas da man das súas titoras, Luisa Rigueira e Manuela Álvarez que ao mesmo tempo recibiron un recoñecemento por parte dos seus titorandos.

E, por último, clausurando o acto, a directora e profesora de Bioloxía, Carmen Gamarra, foi quen dedicou unhas palabras a todos os presentes, para recordarlles que agora forman parte dunha gran familia que é o IES Martaguisela onde sempre atoparán as portas abertas.

Deixámosvos máis fotografías da xornada (clicando aquí) e os enlaces aos vídeos do Acto e o creado polo Centro para os nosos alumnos.

Vídeo do Acto

Vídeo do Centro