O ALUMNADO DE 3º E 4º ESO DO IES MARTAGUISELA VÉN DE PARTICIPAR NO CONCURSO DE ORATORIA IMPROVISADA INTERCENTROS

Ao longo dos últimos días, o alumnado de 3º e 4º ESO traballou a oratoria improvisada para participar nun concurso que estamos a organizar en conxunto con outros dous centros educativos: o IES Río Cabe de Monforte de Lemos e o IES Xograr Afonso Gómez de Sarria.

O mércores, día 29 de marzo, os finalistas de cada unha das aulas de 3º e de 4º ESO disputaron a semifinal no Salón de Actos do IES Martaguisela.

Os gañadores son:

Jesús Iann Codesido Isla (3º ESO A)

Mario Álvarez Vega (4º ESO A)

Mario Prada Rodríguez (3º ESO B)

Parabéns a todos e a todas as participantes e, dun xeito especial, aos gañadores desta fase do concurso!!

IMOS A POLA SEGUINTE!!!

O vindeiro xoves, día 13 de abril de 2023 será a fase FINAL DO I CONCURSO ORATORIA IMPROVISADA INTERCENTROS no IES Río Cabe de Monforte, onde o noso alumnado se retará, en dúas quendas alternas de intervención, aos/ás gañadores/-as dos outros dous centros educativos: IES Río Cabe de Monforte de Lemos e o IES Xograr Afonso Gómez de Sarria.

Deixámosvos algunhas fotografías da actividade.