O ALUMNADO DA ESO E 1º BAC PARTICIPOU NO PROXECTO DE CREACIÓN DE XOGOS DE MESA “CARTAS CIENTÍFICAS”

Dentro do marco do Plan Proxecta Donas de si organizouse unha actividade cuxo obxectivo principal é a creación de dous xogos de mesa que permitan, dunha maneira lúdica, a visibilización de mulleres científicas. É un proxecto interdisciplinar no que participan os departamentos de Matemáticas, Bioloxía e Xeoloxía, Filosofía e Física e Química con diferentes niveis educativos, concretamente, con 1º, 2º, 3º e 4º da ESO e 1º de BAC.

Nas cartas que o alumnado está a crear as mulleres científicas e as súas investigacións son as protagonistas e baséanse nas dinámicas de dous xogos moi coñecidos: Virus e Ciudadelas. Para levar a cabo esta actividade, en primeiro lugar o alumnado investigou sobre a biografía e logros máis relevantes das científicas que lle foron asignadas. Unha vez recadada toda a información necesaria, crearon as cartas.

Nas vindeiras semanas, imprimiranse as cartas e plastificaranse. Ambos os xogos quedarán como recurso do centro e á disposición de todo aquel que o queira usar nas súas clases, titorías, gardas, etc.

A continuación, móstranse a modo exemplo, algunhas das cartas creadas.

Exemplos de cartas realizadas polo alumnado de 1º e 2º ESO para o xogo baseado en Virus

Exemplos de cartas realizadas polo alumnado de 3º, 4º ESO e 1º BAC para o xogo baseado en Ciudadelas.

Deixámosvos algunha fotografía do encontro e do visionado do documental.