O ALUMNADO DE 3º E 4º ESO REALIZOU UNHA VISITA CULTURAL A ASTORGA O XOVES, DÍA 27 DE ABRIL DE 2023

O alumnado de 3º e 4º ESO do IES Martaguisela realizou este xoves, día 27 de abril, unha visita cultural a Astorga organizada polo departamento de Relixión e acompañados dos profesores Miguel Martínez e Aitor Freán.

Pola mañá realizaron un roteiro no que foron descubrindo os restos máis salientables da Astorga romana: domus, muralla, termas, mosaicos e cloaca. Alén disto visitaron o Museo Romano e participaron nun pequeno obradoiro no que tiñan que ir pescudando e atopando restos do legado romano da cidade.

Despois de xantaren, visitaron a Catedral, subiron ao seu campanario, coñeceron os obxectos máis salientables do museo catedralicio e despedíronse vendo o Palacio Episcopal de Gaudí.

Deixámosvos máis fotografía da xornada.