O ALUMNO DE 1º ESO DO IES MARTAGUISELA, LEO GONZÁLEZ LÓPEZ, RESULTOU GAÑADOR DO I CERTAME GALEGO DO CONCURSO Mi libro preferido

O martes, día 6 de xuño de 2023, o alumnado de 1º ESO A acompañou o seu compañeiro, gañador do concurso Mi libro preferido, Leo González López, quen participou co traballo sobre o libro A nena do vestido de flores de Manuel Fontemoura.

A gala de entrega de premios tivo lugar na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela onde acudiron acompañados das profesoras Andrea Méndez de Lingua Castelá e María Domínguez de Educación Plástica e Visual e onde estaban presentes o Conselleiro de Educación, Don Román Rodríguez e o escritor Manel Loureiro, entre outros.

Alén disto, aproveitaron para pasear e coñecer as instalacións da Cidade da Cultura.

Parabéns, Leo!!

Deixámosvos máis fotografías da xornada.