DISCRIMINACIÓN POR SEXO OU IDENTIDADE E ORIENTACIÓN SEXUAL (25/11/2022).

O alumnado de 3º ESO asistiu ao obradoiro “Discriminación por sexo ou identidade e orientación sexual” impartido pola Cruz Vermella do Barco de Valdeorras

Dentro da Campaña do 25N “Non desvíes a mirada, a violencia non se cuestiona” da Cruz Vermella Xuventude, o alumnado de 3º ESO do IES Martaguisela participou nun obradoiro no que se abordaron aspectos clave relacionados co xénero e as dinámicas de poder e discriminación que se basean nel. Partindo do recoñecemento do xénero como unha construción social, problematizáronse as distintas asuncións asociadas a el e as implicacións destas en diversos niveis da vida cotiá e a sociedade. Desta maneira, foi posible comprender como se produce a violencia e explorar os camiños para eliminala, mudando as nosas actitudes e miradas.

A rapazada puido recoñecer a estreita relación que existe entre distintos tipos de violencia e discriminación. Nesta sesión tamén se abordaron temas de diversidade sexual (identidade de xénero, orientación sexual), enfatizando na similitude das causas e mecanismos polos que se produce a violencia machista, homófoba e tránsfoba.

Con este obradoiro afondamos aínda máis na temática do Plan Proxecta Por 365 días de respecto e igualdade.

Deixámosvos algunhas fotografías do acto.

Fai clic na imaxe ou aquí para ver máis fotos do acto.