ACTIVIDADES DE NADAL

O ALUMNADO DO IES MARTAGUISELA CELEBROU O NADAL CON DIFERENTES ACTIVIDADES

O alumnado do IES MARTAGUISELA celebrou o Nadal 2022 con diferentes actividades ao longo da última semana de clases antes das vacacións:

• Descubriu a figura do Apalpador e comezou a elaborar nas aulas unhas particulares bólas de desexos para posteriormente decorar a entrada do instituto cunha grande árbore de Nadal e os despachos con bólas personalizadas.

• En colaboración co Departamento de Artes Plásticas o alumnado participou no concurso de tarxetas de Nadal organizado pola Biblioteca e o Equipo de Dinamización de Lingua Galega. Mostrámosvos o resultado das tarxetas elaboradas polo alumnado e que durante os últimos días se instalaron na entrada do centro educativo.

•  Por último, o venres, día 22 de decembro, durante as dúas últimas horas de clases, o alumnado participou no torneo de fútbol de Nadal organizado polo Departamento de Educación Física e o alumnado de 4º ESO, quen tamén se encargou de elaborar, xunto coas súas familias, suculentos pratos de comida e sobremesa que venderon entre a comunidade educativa co fin de recadar fondos para a excursión de fin de etapa.

A final do torneo disputouse entre o alumnado de 1º ESO B e o de 3º ESO D.

Foi un partido moi emocionante onde os de 3º ESO se impuxeron por 4 goles a 0.

Deixámosvos fotografías de diferentes momentos das actividades.

BOLAS DE DESEXOS CONCURSO DE TARXETAS DE NADAL TORNEO DE FUTBOL

Podedes ver estas e moitas máis fotos das actividades facendo clic aquí.