O ALUMNADO DE 3º ESO C RESULTOU GAÑADOR NA FASE FINAL GALEGA CELEBRADA O LUNS, DÍA 24 DE ABRIL, EN SANTIAGO DE COMPOSTELA

O alumnado de 3º ESO C do IES Martaguisela resultou gañador da Fase Final Galega do XXXI RALLY MATEMÁTICO na súa categoría que se celebrou o luns, día 24 de abril, na Facultade de Química de Santiago de Compostela.

Parabéns ao equipo formado por Xoel Fernández Jones, Fernando López Braz, Eva López García, Nerea López García, Xiana Pungín Estévez, Ander Quintáns Guerra, Mariamne Tamerón Andreu e Lucas Valcarce Fernández e á súa profesoraBelén Lombardía Rodríguez. Tamén os acompañou a profesora Ana Suárez Gamarra.

Esta edición foi a que maior participación tivo en Galicia dende que existe o certame.

O premio consiste nunha viaxe de tres días en Madrid que gozarán a finais do mes de xuño.

Despois de recibir o galardón, visitaron o Observatorio astrofísico, pasearon polas rúas compostelás e visitaron a Praza do Obradoiro e a Catedral.

PARABÉNS, MOZAS E MOZOS!!

Fai clic na imaxe para ver máis.