O ALUMNADO DE 2º e 3º ESO DO IES MARTAGUISELA GOZOU DO ENCONTRO CON SERGIO CASTRO @profesor10demates

O pasado mércores, 24 de maio, recibimos a visita de Sergio Castro (@profesor10demates) que veu ao noso instituto a presentarnos o seu libro de Experimentos Abracadabrantes Hugo Comas.

Nesta ocasión, a actividade foi dirixida ao alumnado de 2° e de 3° ESO.

Foi unha experiencia moi interesante e interactiva na que o alumnado puido participar activamente, aprendendo a mandar mensaxes secretas, a desafiar á lei de gravidade de Newton e a como gañarlle ás calculadoras. En definitiva, ensinounos que, ás veces, a maxia pode ter parte de química e de física.

Queremos darlle ás grazas a Sergio pola súa visita e polos libros dedicados dos que poderemos gozar na biblioteca do centro.

Deixámosvos máis fotografías da xornada.