O ALUMNADO DE CULTURA CLÁSICA E LATÍN DO IES MARTAGUISELA DESPRAZOUSE ATA LUGO PARA ASISTIR AO XXII FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO 2023 E COÑECER A CIDADE LUCENSE

Na xornada do luns, día 6 de marzo de 2023, o alumnado de Cultura Clásica e Latín do IES Martaguisela viaxou a Lugo para achegarse á cultura da Antiga Roma.

Pola mañá pasearon pola muralla e visitaron os restos romanos do casco vello, ademais de coñecer a súa catedral e os principais monumentos da cidade.

Xa pola tarde participaron no XXII Festival de Teatro Grecolatino 2023 que organiza a Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos asistindo no Auditorio Gustavo Freire de Lugo á fantástica interpretación da obra de Plauto, Cásina.

Deixámosvos máis fotografías de diferentes momentos da xornada (fai clic na imaxe ou aquí).