FINAL DO CAMPIONATO DE XADREZ NO IES MARTAGUISELA ENTRE DOUS ALUMNOS DE 1º BACHARELATO

Martín Fernández e Óscar Árias, ambos de 1º de bacharelato, foron os protagonistas da final do VI Campionato de Xadrez que se celebrou o 25 de maio no Salón de Actos do IES Martaguisela.

Tras unha dura loita, diante de moitos alumnos do Centro, que puideron seguir a partida a través da proxección nunha pantalla, resultou gañador Martín.

O Campionato comezou no mes de marzo, con trinta e seis participantes, aínda que son moitos máis os que asisten á Aula de Xadrez nos recreos a xogar, mirar ou aprender.

Toda a comunidade educativa puido seguir a evolución do campionato a través da páxina Web do IES, xa que nela figuran todos os resultados, posición dos participantes e as partidas que lles quedan por xogar.

Parabéns aos dous finalistas!!

Martín e Óscar

Deixámosvos máis fotografías de diferentes momentos do campionato.