O ALUMNADO DE 1º ESO DO IES MARTAGUISELA REALIZOU UNHA RUTA DE SENDEIRISMO POLA ZONA DE XAGOAZA O DÍA 03 DE MAIO DE 2023

O alumnado de 1º ESO do IES Martaguisela realizou este mércores, día 03 de maio, unha ruta de sendeirismo duns 12 Km de distancia pola zona de Xagoaza.  Os profesores acompañantes foron David Ramos, Álex Caruncho e Andrea Méndez.

Á primeira hora da mañá comezaron a andaina no IES Martaguisela en dirección ao Castro para posteriormente coller a ruta cara ao monasterio de Xagoaza. A ruta realizada foi dunha distancia aproximada aos 12 km, con forte pendente ao inicio mais que o alumnado soubo resolver sen complicacións.

A medida que ían avanzando realizaron paradas para ir explicando cómo camiñar en determinadas zonas e tendo en conta unha correcta hidratación para evitar desfalecementos  debido á calor abafante de hoxe.

No mosteiro fixeron algún descanso para repoñer forzas e así poder continuar descendendo cara ao instituto de novo. Alén da ruta, amenizaron o percorrido cun xogo que mantiña ocupada a toda a tropa.

Foi, sen lugar a dúbida, unha boa xornada de actividade física, de natureza e de diversión.

Deixámosvos máis fotografía da xornada.