O ALUMNADO DE 2º ESO DO IES MARTAGUISELA GOZA DA SÚA EXCURSIÓN A MADRID

Día 1:

O 31 de maio o alumnado de 2º ESO en compañía das súas profesoras titoras, Pilar Rodríguez e Ana Quiroga emprendeu a súa viaxe de curso cara a Madrid moi cedo.

Segundo chegaron á capital entorno ás 11:50h realizaron unha visita panorámica á cidade en compañía da guía María José Bernal, percorreron Gran Vía, Callao, Plaza España, Sol, el Retiro, Bernabeu, Plaza Mayor, Puerta Alcalá ... xantaron ao aire libre con vistas ao Palacio Real e aos Xardíns de Sabatini.

Ás 16:00h asistiron ao Musical do Rei León de onde saíron entusiasmados e abraiados da representación, posteriormente tiveron tempo libre para iren de tendas e mercar lembranzas para a familia, e mesmo se atoparon con algún famoso!!

Despois da cea, deron un paseo para coñecer a cidade coa súa iluminación nocturna e xa era hora de descansar para recuperar forzas e así poder gozar do intenso día que lles quedaba no Parque Warner.

Deixámosvos máis fotografías de diferentes momentos da xornada.

Día 2:

Durante este segundo día de excursión en Madrid o alumnado de 2º ESO desfrutou de montañas rusas, loops e atraccións de auga no Parque Warner.

Foi un día cheo de emocións que para o alumnado, coma sempre, se fixo moi curto. Pasárono moi ben.

A última hora da tarde, emprenderon viaxe cara ao Barco de Valdeorras onde, de madrugada, os estaban agardando os seus familiares.

Deixámosvos máis fotografías de diferentes momentos da xornada.