O ALUMNADO DO IES MARTAGUISELA ACUDIU AO TEATRO LAURO OLMO O MÉRCORES, DÍA 26 DE ABRIL, PARA ASISTIR Á REPRESENTACIÓN TEATRAL CHANGE THE CHANNEL ORGANIZADA POLO CONCELLO DO BARCO DE VALDEORRAS

Todo o alumnado de Secundaria e de Bacharelato do IES Martaguisela, agás o de 1º ESO, acudiu ao Teatro municipal Lauro Olmo na mañá do mércores, día 26 de abril, para gozar en directo dun espectáculo en inglés titulado Change the Channel da compañía Moving On Theatre Company que organizou o Concello do Barco.

A comedia relátanos a historia de Roberta (Bob) que cando se presenta na cadea de televisión HBBC para cubrir o posto de xornalista, descobre que o seu director é unha persoa machista que só lle ofrece traballar no servizo de limpeza pola súa condición de muller.  A cadea televisiva precisa de varios presentadores e un xornalista, pero Harry, o seu director, só quere homes neses postos. Cando Roberta descobre a realidade dos datos de audiencia, sabe que Harry ten un grave problema e precisa da súa axuda e así ela convértese na directora. Grazas á axuda do noso alumnado, o programa chega a ser un éxito de audiencia.

Ao longo da sesión, repasamos as desigualdades de xénero presentes nos medios mais tamén no día a día da sociedade actual e fixo reflexionar sobre as posibles maneiras de mudar o rumbo. Ademais, o alumnado foi quen de practicar a súa destreza oral , sobre todo a comprensión do idioma, mais tamén de expresarse, xa que a actividade foi interactiva e fixo que participasen tanto enriba do escenario como tamén no patio de butacas.

O alumnado pasouno moi ben, especialmente aquel que puido subir ao escenario para mostrar os seus dotes artísticos. Parabéns aos e ás valentes que subiron á escea!O espectáculo foi moi agradable e divertido.

Deixámosvos algunha fotografía do evento.