O ALUMNADO DE 1º ESO DO IES MARTAGUISELA PARTICIPOU NO ENCONTRO LITERARIO CON MANUEL FONTEMOURA

O pasado luns, día 20 de marzo, o alumnado de 1º ESO participou no encontro literario con Manuel Fontemoura para falar do libro A nena do vestido de flores, lectura que a rapazada tiña realizado previamente.

A protagonista desta historia é Dania Vitoria, unha nena de once anos que ademais de ter dous ollos, dúas pernas, dous brazos, unha cabeza,... coma calquera de nós, ten un Trastorno de Espectro Autista, o que lle permitiu ao alumnado achegarse ás persoas que presentan esta síndrome.

Trátase dunha novela tenra e chea de vitalidade que nos presenta unha nena cunha grande imaxinación  para quen todos os días teñen a súa propia aventura.

O alumnado aproveitou a ocasión para preguntarlle ao seu autor sobre as motivacións que o levaron a escribir esta historia.

Manuel Fontemoura compartiu unha sesión de xeito individual en cada clase e a última hora da xornada todo o alumnado de 1º ESO A, B e C asistiu á recreación dunha historia inventada onde os protagonistas foron os propios alumnos e alumnas.

Deixámosvos algunhas fotografías (fai clic aquí).