O ALUMNADO DE 1º ESO DO IES MARTAGUISELA GOZA DA EXCURSIÓN POR CAMBADOS, O GROVE, VILANOVA DE AROUSA E PADRÓN

DÍA 1: 08 DE MAIO

O luns, día 08 de maio, o alumnado de 1º ESO emprendía viaxe cara a Cambados en compañía das súas profesoras e titoras, Sabela Domínguez,  Andrea Méndez e Marta Castro.

O primeiro día, pola mañá, guiados polas mariscadoras de Cambados aproveitaron para coñecer de primeira man o traballo deste colectivo, así como as normas para recoller ameixas e os seus depredadores.

Xa pola tarde, embarcaron rumbo á Illa de Sálvora, onde gozaron da viaxe en barco e das explicacións da guía turística.

Pola noite, despois de cearen, era hora de descansar no albergue de Vilanova de Arousa.

DÍA 2: 09 DE MAIO

O martes, día 09 de maio, o alumnado de 1º ESO xunto coas súas titoras desprazouse ata o Acuario do Grove onde observou as diferentes especies mariñas.

Xa pola tarde, emprendía viaxe de volta e aproveitaron a ocasión para ir divertirse un pouco no parque de multiaventura de Padrón, Galipark. A verdade é que o pasaron moi ben.

Deixámosvos algunhas fotografías das xornadas.