Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e os seus entornos da Garda Civil. (3º e 4º da ESO)

No IES Martaguisela continuamos co Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e os seus entornos da Garda Civil

Seguimos co programa do Plan Director da Garda Civil, o día 12 de xaneiro o alumnado de 3º ESO asistiu á charla sobre violencia de xénero que lles impartiu a axente, dona Vanesa Domínguez Sousa, quen lles falou da necesidade de detectar mostras de violencia de xénero ás que, en moitas ocasións, non se lles presta atención como son: compartir coas parellas os contrasinais do móbil ou das redes sociais, determinados comportamentos como terlle que enviar fotografías persoais, manipulación, aillamento social, etc, xa que, segundo a relatora, o 80% das agresións sexuais que se producen en adolescentes están no grupo de amigos.

Vanesa Domínguez deulles a oportunidade de visionar varios vídeos de campañas publicitarias “Encuentra el amor verdadero” para exemplificar todo canto ía argumentando.

A rapazada realizou unha escoita activa de todos os vídeos e ao finalizar cada un deles ían comentando o que lles suxerían.

Deixámosvos os enlaces aos vídeos.

Querido papá. Trátase dunha curtametraxe dunha campaña norueguesa.

Encuentra el amor verdadero. Cap. 1, para ver as alertas que, ás veces, as/os nosas/-os amigas/-os nos fan ver.

Encuentra el amor verdadero. Cap. 3, para ver as formas de vestir.

Encuentra el amor verdadero. Cap. 4, para observar a manipulación nas relacións tóxicas.

Encuentra el amor verdadero. Capítulo 5, para ver a temáticas dos contrasinais.

Por outra banda, o axente, don Roberto Valente López, compartiu a sesión co alumnado de 4º ESO para tratar a ciberseguridade, onde falaron dos riscos da internet mal empregada e recalcou a importancia de subir fotografías e vídeos cando somos adolescentes e que unha vez que están na nube, xa non poden ser eliminadas, o que pode supor, cando somos adultos, graves consecuencias.

Para exemplificar isto, o alumnado visionou o vídeo Pim, pam, toma Lacasitos e a entrevista ao protagonista desta historia sendo adulto, para tomar conciencia da importancia e das consecuencias do que subimos á web.

A rapazada reflexionou sobre a importancia da protección de datos e cal é o motivo de que moitas redes sociais como WhatsApp, Facebook, Twitter, TikTok, etc non cobren por ser empregadas.

Todos estes vídeos foron tirados de Youtube.

Unha vez máis, dende o IES Martaguisela queremos agradecer o labor dos axentes da Garda Civil, dona Vanesa Domínguez Sousa e don Roberto Valente López, e o seu achegamento ao alumnado á hora de falar dos problemas de seguridade que lle afecta como colectivo. Ao finalizar as charlas repartiron bolígrafos entre a rapazada.

Deixámosvos algunhas fotografías das sesións.

Éstas e moitas outras fotos da actividade podédelas atopar facendo clic aquí ou nas imaxes.