O ALUMNADO DE 2º e 3º ESO DO IES MARTAGUISELA ASISTIU Á REPRESENTACION TEATRAL

ESTE PROXECTO RECIBIU O PRIMEIRO PREMIO DE INNOVACIÓN EDUCATIVA  EN DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA DA XUNTA DE GALICIA

Cando un rei moi famoso foi tamén un trobador

O pasado venres, día 31 de marzo de 2023, o alumnado de 2º e 3º da ESO asistiu á estrea da representación teatral da obra Cando un rei moi famoso foi tamén un trobador organizada polo grupo de teatro do IES Martaguisela baixo a dirección da profesora de Música e coordinadora do Equipo de Dinamización Lingüística do centro educativo, Marta Cortés.

Esta actividade enmárcase dentro do Plan Proxecta. Proxecto de Innovación en Dinamización Lingüística.

Os/as actores/actrices foron:

• Alessandro Barra Carvalho
  • María Encina González Enríquez
  • Mario Prada Rodríguez
  • Miguel Palmer Díaz
  • Héctor Rodríguez Delgado
  • Luana Barros Ríos
  • Ana María Fernández Neira

Con esta peza teatral retrocedemos no tempo ata a segunda metade do século XIII, onde o Rei Afonso X O Sabio compuxo, dirixiiu e/ou supervisou diversas cantigas dedicadas á Virxe María, usando o humor como fío condutor da obra, o alumnado repasou as figuras do prolífico rei e tamén do trobador Martín Códax, mentres descubrimos un “novo xénero”: o galetón.

Foi unha extraordinaria posta en escea a que levou a cabo tanto o alumnado como o profesorado que cada mércores pola tarde acudiu ao ensaio da mesma durante todo o curso.

Deixámosvos algunha fotografía e a gravación da representación.

Vídeo: CANDO UN REI MOI FAMOSO FOI TAMÉN UN TROBADOR

logo xunta de galicia.jpg13.03 KB