O ALUMNADO DE 4º ESO DO IES MARTAGUISELA GOZA DA EXCURSIÓN DE FIN DE CICLO POR TERRAS CATALÁS (17-21 DE ABRIL DE 2023)

DÍA 1: 17 de abril

O luns, día 17 de abril, o alumnado de 4º ESO emprendía viaxe cara a Costa Dourada en compañía da profesora de Física e Química, Carlota Álvarez Álvarez e dos profesores de Educación Física, David Ramos Espada e Álex Caruncho García.

Ao chegaren a Salou cara ás 18:00h e descargaren as maletas no hotel, gozaron da praia e deron un paseo pola cidade.

Deixámosvos algunhas fotografías.

DÍA 2: 18 de abril

O martes desprazáronse ata Barcelona para coñecela. Pola mañá visitaron, cunha guía turística local, os lugares máis emblemáticos de Barcelona como son a Sagrada Familia. O percorrido durou unhas dúas horas nas que tiveron ocasión de descubrir a importancia da obra de diversos artistas modernistas e o gran legado de Gaudí.

Xa pola tarde, regresaron a Salou con tempo libre antes da cea.

Deixámosvos algunhas fotografías.

DÍA 3: 19 de abril

O mércores pola mañá tocou visitar as instalacións do CAMP NOU e desfrutar do Museo e das vistas privilexiadas ao estadio de fútbol.

Xantaron na Vila Olímpica e, pola tarde, visitaron o COSMOCAIXA, Museo da Ciencia, onde puideron observar o universo dende o Big Bang ata os últimos avances científicos, entre outras cousas.

Pola noitiña, despois de pasar o día por Barcelona, regresaron a Salou con tempo libre antes da cea.

Mañá espéraos un día cheo de diversión no parque de PortAventura.

Envíannos estas fotografías que compartimos.

DÍA 4: 20 de abril

O xoves, durante todo o día, viviron unha gran xornada en PortAventura. Gozaron de emocionantes atraccións nas que desfrutaron dun gran parque temático e dunha boa temperatura. Pasaron polas diferentes zonas representativas do noso planeta: China, Polinesia, México, o salvaxe oeste,...

Ao pechar PortAventura, aproveitaron para ir á praia e pasear antes da cea.

Mañá toca recoller as maletas e emprender a viaxe de volta.

Envíannos estas fotografías que compartimos.

DÍA 5: 21 de abril

O venres, e último día de excursión a Barcelona, tocou recoller os cuartos do hotel, facer as maletas e emprender a viaxe de volta cara ao Barco de Valdeorras.

Boa viaxe!!

Cara ás 21:00h do venres, día 21 de abril, a expedición do alumnado xunto cos profesores que estiveron durante toda a semana por terras catalás chegaban ao seu destino, o IES Martaguisela.

Segundo os docentes David Ramos, Álex Caruncho e Carlota Álvarez o comportamento do alumnado foi marabilloso e exemplar, así que queremos felicitalos pola súa conduta.

Parabéns e benvid@s á casa!!!

Compartimos estas fotografías