O ALUMNADO DE 4º ESO e 1º BAC DE FÍSICA E QUÍMICA ASISTIU Á CHARLA QUE IMPARTIU ISIDRO GONZÁLEZ CABALLERO, INVESTIGADOR DO GRUPO DE FÍSICA EXPERIMENTAL DE PARTÍCULAS DA UNIVERSIDADE DE OVIEDO

Hoxe, 24 de abril,  visitounos Isidro González Caballero investigador do Grupo de Física Experimental de Partículas da Universidade de Oviedo que traballa no ICTEA (Instituto de Ciencias e Tecnoloxías Espaciales de Asturias).

A charla estaba dirixida ao alumnado de Física e Química de 4° ESO e de 1° Bacharelato na que puidemos aprender máis sobre as partículas das que estamos compostos nós e todo o universo.

Por outro lado, permitiunos descubrir o CERN (Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire), centro ubicado en Xenebra, Suíza. Neste centro atópanse diversos laboratorios e máquinas nas que se investiga sobre a física de partículas, tamén chamada física de altas enerxías. Entre estas máquinas podemos atopar o aceledor de partículas máis grande do mundo dunhas dimensións de 27 km de circunferencia, ubicado a unha profundidade de 175 m baixo terra e a unha temperatura de -271,3°C.

En resumo, puidemos coñecer un pouco sobre a rama da física que estuda as partículas máis pequenas do universo, as investigacións máis recentes nese eido así como algunhas das aplicacións prácticas que ten esta rama da física no noso día a día. Algunhas tan importantes e usadas diariamente como as páxinas webs, entre outras.

Dende o IES Martaguisela querémoslle agradecer a Isidro a súa visita e exposición e a Martín Fernández Gil, alumno de 1º BAC, quen realizou o primeiro contacto con este investigador.

Aquí tedes algunhas fotografías.