O ALUMNADO DE 3º ESO E 1º -2º BAC DO IES MARTAGUISELA ASISTIU Á EXTRAORDINARIA REPRESENTACIÓN TEATRAL Redeiras DA ACTRIZ GALEGA, ESTÍBALIZ VEIGA

Nesta ocasión o Salón de Actos do IES Martaguisela foi o escenario sobre o que a actriz galega Estíbaliz Veiga representou a peza de teatro REDEIRA para o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato e 3º ESO o pasado luns, día 17 de abril. Esta actividade encádrase dentro do Plan Proxecta 2022-2023: Por 365 días de respecto e igualdadesubvencionada pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia.

Entre os obxectivos deste espectáculo teatral didáctico destacan:

• Reflexionar sobre a violencia sexista como un problema social que nos afecta a todas as persoas e que é necesario combater.
  • Xerar un pensamento crítico, libre de estereotipos sexistas que guíen os nosos actos e configuren as nosas identidades.
  • Promover a pedagoxía do consentimento, do non é non.

Estíbaliz Veiga baixo a dirección de Xosé Leis e da produtora aANTENA presentounos un espectáculo unipersoal onde expuxo os camiños e as fases do Grooming.

Tomando como partida esta conduta delituosa de acosos en redes sociais, a actriz incorporou unha sucesión de situacións onde diferentes rapazas foron caendo nas teas de araña de acosadores na rede.

Deixámosvos algunhas fotografías de diferentes momentos da representación teatral.