OBRADOIROS E ÁS MESAS REDONDA DA USC DENTRO DO PROGRAMA USC CAMIÑA

O ALUMNADO DE 2º BAC ASISTIU AOS OBRADOIROS E ÁS MESAS REDONDA DA USC DENTRO DO PROGRAMA USC CAMIÑA

O alumnado de 2º BAC asistiu na mañá do xoves, día 26 de xaneiro de 2023, aos diferentes obradoiros e stands informativos que a USC organizou no pavillón de Calabagueiros. Alí puideron observar varios talleres de robótica, dos que vos deixamos un vídeo.

Ademais asistiu ás charlas sobre as titulacións de Tecnoloxía, Ciencias e Ciencias da Saúde que se celebraron no IES Lauro Olmo e ás de Ciencias Sociais e Humanidades levadas a cabo no noso centro educativo. Alén disto, o profesorado da USC tamén lles explicou os distintos servizos que ofrecen e por último, aclararon as dúbidas sobre as Probas ABAU e o acceso á Universidade.

Deixámosvos fotografías de diferentes momentos das actividades.

Fai clic aquí ou na imaxe para ver máis fotos.