O ALUMNADO DE 2º BAC DO IES MARTAGUISELA PARTICIPA NA VIAXE DE FIN DE CICLO A LONDRES (16-19 DE MARZO DE 2023)

DÍA 1: 16 de marzo

O xoves, día 16 de marzo, o alumnado de 2º BAC emprendía viaxe cara a Santiago de Compostela para posteriormente tomar o avión cara a Londres en compañía da profesora de Inglés, Rose Marie Deus Seijo, da profesora de Química, Sabela Quiroga Fernández e do profesor de Xeografía e Historia, Aitor Freán Campo.

Ao chegaren a Londres e descargaren as maletas no hotel, comezaron a descubrir a cidade.

DÍA 2: 17 de marzo

Durante este segundo día de estancia en Londres o alumnado de 2º BAC xunto co profesorado visitaron os seguintes lugares:

A estación de King’s cross, realizaron a viaxe en metro ata Buckingham Palace, onde viron o cambio da garda; pasearon polo parque de Saint James, pasaron por Trafalgar Square e por 10 Downing Street (onde vive o Primeiro Ministro) e pola sede da Garda Real.

Achegáronse ata a ponte de Westminster e avistaron o Big Ben, a abadía de Westminster e as Houses of Parliament.

Pola tarde colleron un barco que os levou ata Tower Bridge, que cruzaron a pé. Viron os docks ou porto deportivo e a Torre de Londres por fóra. Desde aí foron ata a catedral de Saint Paul e posteriormente á zona de Covent Garden para cear.

Pasaron un bo día.

Agora toca descansar para seguir descubrindo a cidade no día de mañá.

DÍA 3: 18 de marzo

Durante este terceiro día de estancia en Londres o alumnado de 2º BAC xunto co profesorado visitaron os seguintes lugares:

Portobello e Notting Hill. Pasearon por Kensington Gardens, onde viron o Albert Memorial e o Royal Albert Hall por fóra. Posteriormente achegáronse ata Harrod’s. Viaxaron en double decker bus ata Marble Arch e percorrreron a pé Oxford Street.

Agora toca descansar para aproveitar o último día de excursión.

DÍA 4: 19 de marzo

Xa chegamos á fin da estancia en Londres, así que toca facer as maletas e deixar o hotel, mais aínda lles queda visitar o British Museum antes de iniciar a viaxe de volta á casa. Ás 15:00h saíron cara ao aeroporto e ás 19:15h embarcaron dirección Santiago de Compostela e posteriormente en autobús cara ao Barco de Valdeorras.

Moi boa viaxe!

Deixámosvos fotografías da excursión.