O ALUMNADO DO IES MARTAGUISELA TRABALLA CREANDO REFERENTES FEMININOS

Dentro do Plan Proxecta Donas de si, seguimos a traballar na posta en valor de mulleres importantes ao longo da historia, así desde finais do mes de novembro levamos a cabo a creación e exposición de carteis para dar a coñecer a mulleres relevantes en diversos eidos e colocámolos na porta da biblioteca do centro.

Esta idea, iniciada polo profesor Ramón Iglesias Míguez, foi seguida por compañeiros e compañeiras doutros departamentos que tamén elaboraron carteis para dar visibilidade a distintas mulleres.

Nestes primeiros meses recordamos a contribución das seguintes mulleres: Marilar Aleixandre, María Casares e Annie Ernaux.

A continuación deixámosvos os carteis que colgamos con algunha información relevante destes referentes femininos.