O ALUMNADO DE 2º ESO DO IES MARTAGUISELA PARTICIPOU NA 62ª EDICIÓN DO CONCURSO DE JÓVENES TALENTO DE RELATO CURTO

O pasado venres 10 de marzo algúns alumnos e alumnas de 2º de ESO participaron no “Concurso Jóvenes Talentos de Relato corto” promovido pola Fundación Coca-cola e animados pola súa profesora de Lingua Castelá, Pilar Rodríguez.

Nesta 62ª edición o alumnado participante tivo que elaborar un relato de non máis de 800 palabras, entre as que debían incluír as seis palabras que lles foron entregadas: astillas, corazones, mundo, mirada, labor e calle.

O alumnado participante (concretamente Javier Cid, Laura Carracedo, Xiana González, Celia Martín e Ainara Rodríguez) tivo ocasión de gozar desta boa experiencia.

Desde o Martaguisela desexámoslles moita sorte!

Deixámosvos algunhas fotografías do momento previo ao comezo da súa escrita creativa.