Outras actividades

Visita de Anxo Fariña

O alumnado de 5º de primaria, desfrutou coa visita de Anxo Fariña

Anxo Fariña na súa faceta de ilustrador

O escritor e ilustrador Anxo Fariña acudiu o noso colexio  o 21 de novembro, dentro do programa do "Faro da Escola" no que estamos a participar para a elaboración do xornal escolar. A súa visita ten que ver coa lectura do seu libro "A chave da Atlántida". Con anterioridade á visita realizamos nas aulas unha lectura comentada e compartida donde descubrimos a "Cidade misteriosa da Atlántida" moi preto do noso colexio, nas fantásticas Illas Cíes. Da man de A-0, un robot humanoide, vivimos unha apaixonante aventura.

Recuncho adicado a Anxo Fariña

Anxo Fariña comentounos a súa paixón polos robots, polas Illas Cíes, polo debuxo, pola escritura...Demostrounos o ben que debuxa e deixounos dous traballos: o labirinto, e o debuxo de M-0 (Mariely robot-humanoide). Deixounos uns agasallos que recollimos emocionados, tamén houbo momentos para as dedicatorias.

Moitísimas grazas Anxo pola túa visita e ao Faro de Vigo por facelo posible.

Mellores momentos de Anxo Fariña no noso cole

Visita de Ledicia Costas

No mes de Abril e para conmemorar o Día do Libro, tivemos a sorte de contar coa escritora, Ledicia Costas. Para esta visita preparámonos a fondo, o alumnado de 4º leu "Escarlatina a cociñeira defunta" e o alumnado de 6º, "Jule Verne e as mulleres planta". Durante todo o trimestre limos con moito detalle estes libros que nos apasionaron e preparamos moitos traballos, que moi orgullosos ensinamos a Ledicia.

Ledicia enamorounos coas súas palabras e as súas historias, estivemos moi atentos a todo o que contaba.

#Rosalíate na Praza do Rei do Concello

Sandra e Anxo de 4º, baixo a atenta mirada do Sr. Alcalde

O alumnado de 4º de primaria xunto con outros Centros Educativos participamos na Praza do Rei, diante do Concello nunha homenaxe a Rosalía de Castro. Primeiro o Alcalde, Sr. D. Abel Caballero, leu un poema e despois entre todos lemos un manifesto e distintos poemas de Rosalía. Acabamos o acto cunha solta de globos.

A continucaión deixámosvos a reportaxe fotográfica:

#RosalíaTe

Co gallo da conmemoración do Día de Rosalía o s nenos e nenas de 3º de primaria realizaron unh apequena actividade sobre un dos seus poemas. Os dous cursos recitaron "Vente Rapasa", esperemos que gocedes neste día e que continuedes o resto do ano.

Os alumando de 6º regueifando

Xa son un clásico anual no noso centro.

Da man destes artistas, Luis o Caruncho e Pinto de Herbón, o noso alumnado comenzou a regueifar. Temos que dicir que algún neno e nena do noso centro non se lle dá nada mal. Dende aquí animámosvos a practicar. Deixamos a claves para a vosa práctica:

Todos  e todas participamos nunha regueifa que podes ver e escoitar no seguinte vídeo: