Clima e tempo atmosférico en quinto

O alumnado de quinto estivemos investigando as diferencias   entre clima e tempo atmosférico. Estudamos os factores do clima e os aparellos meteorolóxicos. Fixemos exposicións orais deste tema e aprendemos a elaborar climogramas e a comentalos.No seguinte vídeo recollemos unha síntese do noso traballo:

BO TRABALLO 5º!

FACENDO CLIMOGRAMAS EN 6º

O alumnado de 6º deseña os seus propios climogramas de xeito dixital.

Esta vez traballamos as temperaturas e precipitacións durante un ano en Vigo, e nunha folla de cálculo inserimos os datos para así deseñar os nosos climogramas. Deixámosvos un exemplos:

Climogramas en 6º

En 6º de primaria estivemos a realizar climogramas da cidade de Vigo.

O primeiro primeira representación que fixemos do mesmo foi cos nosos propios corpos. Escollemos 12 alumnos/as, cada un deles representaba un mes do ano, foron agachándose e levantándose ata darlle forma, como podemos ver na seguinte imaxe.

A continuación collemos unha la, que faría as veces de curva da temperatura, fomos axustando meses e temperaturas, ata quedar así:

Así quedaron as nosas barras de precipitacións por meses, a a línea de temperaturas.

Agora toca representar esta experiencia no papel. Pero eso xa será outro día.

Rexistramos o tempo atmosférico

REXISTRANDO O TEMPO ATMOSFÉRICO EN PRIMEIRO

Podedes ver como é a nosa rutina diaria do rexistro do tempo no seguinte vídeo:

BO TRABALLO PRIMEIRO A e B!

Rexistrando o tempo en infantil

REXISTRANDO O TEMPO ATMOSFÉRICO CADA DÍA

En infantil temos  unha rutina diaria que é a observación do tempo atmosférico. Despois  seleccionamos os pictogramas dos meteoros correspondentes e por último facemos o rexistro nas gráficas.

Podedes ver unha mostra no seguinte vídeo:

Bo traballo!