Climogramas en 6º

En 6º de primaria estivemos a realizar climogramas da cidade de Vigo.

O primeiro primeira representación que fixemos do mesmo foi cos nosos propios corpos. Escollemos 12 alumnos/as, cada un deles representaba un mes do ano, foron agachándose e levantándose ata darlle forma, como podemos ver na seguinte imaxe.

A continuación collemos unha la, que faría as veces de curva da temperatura, fomos axustando meses e temperaturas, ata quedar así:

Así quedaron as nosas barras de precipitacións por meses, a a línea de temperaturas.

Agora toca representar esta experiencia no papel. Pero eso xa será outro día.

Rexistramos o tempo atmosférico

REXISTRANDO O TEMPO ATMOSFÉRICO EN PRIMEIRO

Podedes ver como é a nosa rutina diaria do rexistro do tempo no seguinte vídeo:

BO TRABALLO PRIMEIRO A e B!

Rexistrando o tempo en infantil

REXISTRANDO O TEMPO ATMOSFÉRICO CADA DÍA

En infantil temos  unha rutina diaria que é a observación do tempo atmosférico. Despois  seleccionamos os pictogramas dos meteoros correspondentes e por último facemos o rexistro nas gráficas.

Podedes ver unha mostra no seguinte vídeo:

Bo traballo!

Onde está o sol?

ONDE ESTÁ O SOL?

Na aula de 5 anos estamos moi intrigados e intrigadas por saber onde está o sol, ás veces está enriba das mesas, outras non entra na clase. Por que se move o sol? Son moitas preguntas que nos crea a curiosidade por aprender.

Decidimos marcar no chan o espazo onde entra o sol na clase, e anotamos o día e a hora. Fixemos un rexistro do movemento do sol na nosa clase.

Démonos conta que varia coas estacións. Xa temos marcado na clase como estaba en verán e no outono. Fáltanos o inverno e a primavera.

Seguimos coa nosa  investigación!

Facendo chuvia en 2º

FACENDO CHUVIA EN 2º

O alumnado de 2º estivemos investigando os meteoros. Queríamos saber como se fai a chuvia. Para velo mellor fixemos un experimento e agora, aparte de entendelo xenial, podemos facer chuvia na clase todos os días.

Chove en 2º!!