Celebracións

Educación Física na Rúa

O pasado xoves celebramos a xornada escolar de "Educación Física na Rúa 2019" a través dos materiais achegados por Chema Figueroa (COLEF Galicia)
EF NA RÚA

Aniversarios 2º trimestre

O pasado venres celebramos os aniversarios do alumnado de 4º, 5º e 6º de EI . PARABENS A TOD@S!

Aniversarios 2º trimestre

ANIVERSARIOS 1º TRIMESTRE

Co fin do 1º trimestre e  o comezo do Nadal , festexamos os aniversarios dos nen@s que cumpriron anos nos meses de setembro a decembro. Aquí vai unha pequena mostra do ben que o pasamos. Aproveitamos a ocasión para dar as grazas as familias pola súa colaboración.

Resultado de imagen de dibujo buho cumpleaños

No Frian no Nadal non falta unha postal

Este ano dacordo co PDI de centro realizamos diferentes obradoiros de postais navideñas, o resultado non pode ser máis satisfactorio!
"No Frian no Nadal, non falta unha postal"