Celebracións

MÁSCARAS DE ENTROIDO E VISITA AO MECO

Sen dúbida o Entroido é época de máscaras, disfraces e ledicia. Realizamos as nosas propias máscaras e visitamos a dona Meca que este ano nos mandou mandatos moi divertidos.Aquí vai unha pequena mostra.

ENTROIDO 2018

Xa chegou o Entroido ao cole Frián. Celebramos unha carreira supersaudable: atletas, servicio médico, corredores, vitaminas.. En Infantil nos convertimos no avituallamento dos corredores disfrazados de froitas do mais apetecibles : sandías, piñas e amorodos.

Non vos perdades os momentos previos e posteriores á carreira supersaudable do Entroido deste 2018.

Receita para paz

O alumnado de 4 anos preparou para festexar o 30 de xaneiro " Día da Paz" unha receita cuns ingredientes moi saudables:amor,amizade, comprensión,solidariedade e respeto.Unha receita de Paz.

Premio Supersaudables Xaneiro

O alumnado de Infantil gañou este mes de xaneiro a recompensa do club dos supersaudables por traer durante todo o mes unhas merendas saudables. Como agasallo o mércores desta semana durante a hora do recreo tivemos música para mover o esqueleto.

OS REIS VISITARON O FRIÁN

Os reis magos non se esqueceron do alumnado de Infantil do Frián e deixáronnos uns agasallos para as aulas ,uns xogos moi especiais para gozar entre todos.Moitas grazas!!!