Recomendacións

RECOMENDACIÓNS DE NADAL E LECTURAS OBRIGATORIAS

Xa están preto as vacacións de Nadal e que mellor agasallo que un bo conto. Aquí vos deixamos unhas  recomendacións lectoras por niveis en galego e castelán. Tamén incluimos algúns libros en Inglés e libros informativos para todas as idades.

A súa vez incluimos as lecturas obrigatorias para este curso 2019/2020 .Atrévete a ler neste Nadal!!!

RECURSOS 25 NOVEMBRO: CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Este luns 25 de novembro, celebramos o día contra a violencia de xénero. A través dos contos podemos intentar aportar o noso gran de area para intentar concienciar os nenos e nenas desta situación. Aqui os deixamos algúns recursos para poder usar.

EXPOSICIÓNS TEMÁTICAS

No Frian son moitas as recomendacións lectoras que facemos ao longo do curso. Neste primeiro trimestre o día das mulleres escritoras, Samaín e o mes da Ciencia son algunhas das exposicións temáticas que fixemos para así sirvan para recomendar algúns dos fondos que temos na nosa biblioteca e que todo o alumnado poida gozar delas tanto na escola como na casa.