Actividades varias

Ecos do Día de Rosalía, #RosalíaTe

Os rapaces e rapazas de 3º B convidámosvos a que vexades este traballo que fixemos durante o mes de febreiro sobre a vida de Rosalía de Castro.

Nel poderedes gozar dos nosos debuxos e de imaxes sobre lugares, familia da nosa poeta máis internacional.

As máquinas, Ciencias Naturais 6º

O alumnado de 6º A despois de repartir o traballo do tema "As máquinas", coa metodoloxía de traballo cooperativo, investigaron, reflexionaron, tomaron anotacións e realizaron a súa exposición:

• As máquinas
  • Tipos de máquinas
  • As poleas
  • Os planos inclinados
  • As pancas

Premio Vigolandia 2016

A alumna, Vega Cristina, de 6º conseguiu este ano o premio de Vigolandia polo seu debuxo: "Pon cor ó Nadal"

Na galería do Concello o Sr. Alcalde en compañía da Concelleira de Educación, Olga, máis os patrocinadores do evento reuniron ós/ás gañadores/as de todos os colexios para darlles unha morea de agasallos.

Vega recolleu os agasallos da man do Sr. Alcalde en compañía da mestra Luz, a súa tirora e a súa nai. Cando chegou ó cole mostrou a todos os seus compañeiros todo o que lle regalaran. Todos pousaron moi felices para a foto.

Noraboa, Vega, excelente traballo!

Aprendemos as letras

Practicamos coas letras

Graduación de 6º de primaria 2016

O noso alumnado de 6º celebraron a súa graduación o martes 14 en presenza de numerosos familiares.

Despois da xornada escolar habitual xantaron no salón de actos acompañados de mestras e de nais organizadoras do xantar. A continuación, nun acto moi sinxelo e emotivo, onde non faltaron as bágoas, foron graduados . Entraron no salón de actos ó ritmo de "Gaudeaum is Igitur" e visionaron un vídeo de distintos momentos vividos durante os anos que estiveron no Frian.

Despois as súas titoras, Luz, Conchi e Charo (titora na súa época de Educación Infantil) impuxéronlle unha banda, un birrete e déronlles un agasallo mentres quedaban retratados.

Non podía faltar o lanzamento dos birretes nas escaleiras de entrada que quedou inmortalizado na seguinte foto.

Lembrade que Frian, sempre será o voso cole!