Actividades varias

DÍA DA DISCAPACIDADE

Con motivo do día da diversidade o alumnado de 1º de Educación Primaria coñecemos nun vídeo a Diego, un neno cego. Descubrimos a través doutro vídeo como ven os cegos o Museo do Prado de Madrid e quixemos experimentar como interpretan as nosas mans a información.

Presentamos todo o proceso, incluíndo os vídeos de Youtube, no seguinte vídeo.

MIGALLAS TEATRO

Hoxe, o alumnado de 1° A 4° de Primaria pasámolo xenial no cole gracias ao grupo Migallas.

VISITA DE ADA E A SÚA NAI

Ada 1

O día 13 de decembro,  o alumnado de 6º de Primaria , tivemos unha visita moi especial, veu visitarnos Ada e a súa nai Pilar.

Ada é unha  nena con diversidade funcional,  e tanto ela como a súa nai  faláronnos da importancia de que vivamos nunha ciudades sen barrieras arquitectónicas tanto físicas como mentáis, que aprendemos tanto das persoas que nos axudan no día a día como das que nos poñen trabas, sempre hai que ver o lado positivo.

Que cando somos pequenos todos e todas vémonos iguais pero a medida que medramos esa inocencia a perdemos.

Por iso o que aprendimos é que pasar  estes momentos  fainos a todos e todas estar baixo  o mesmo paraguas.

Ada 2

Ada 3

CAMPAÑA SENSIBILIZACIÓN DO CANCRO DE MAMA NO CC TRAVESÍA

Esta mañá estivemos no CC Travesía deixando as nosas pegadas  para así pedir máis investigación para o CANCRO e lembrando e apoiando a todas as persoas que sofren esta enfermidade.

Grazas a toda a Comunidade Educativa pola súa implicación!

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

Con motivo do Día  Mundial do Medio Ambiente os nenos e nenas do Frian saimos a facer a nosa   milla diaria  levando unha pancarta feita con material de refugallo e con lemas para concienciar da importancia de coidar  o noso planeta. Xogamos a reciclar   cun xogo moi divertido e reflexionamos sobre a importancia de coidar a natureza.