Proxectos

OUR OWN CHIPS

In this activity sequence, children at kinder 5 are  investigating what  be required to grow and cook  their own  potato chips.

We started preparing the soil in the garden bed with the best helpers, graders 5 and then  went to water the plants and took care of the insects.

Last week we collected some potaoes and today we have peeled, washed, cut, fried and tasted them.

chips 1

Fries

chips 2

Fries 1

They were delicious !!!

VISITA AO HORTO

Horto 1

Toca Plantar!

Hoxe empezamos con leitugas !

O seguinte patacas !

horto 2

MERENDAS SAUDABLES

cALENDARIO NOVEMBRO 1

Durante este meses estamos a seguir co noso calendario de merendas saudables  en todo o centro , dende E. Infatil ata Primaria.

O  alumnado de 6º de Primaria é o encargado de   recollelos mensualmente para comprobar que somos un cole saudable e así todos os meses temos unha actividade distinta como premio ao noso bo traballo.

Neste mes de novembro tivemos unha sesión moi divertida de Bingo !

cALENDARIO NOVEMBRO 2

cALENDARIO NOVEMBRO 3

Ciencia en galego 5 anos A

Este ano o noso PDI do centro fai referencia a " Science: A vida con-ciencia". Todo o ano levaremso a cabo actividades, experimentos e experiencias sobre ciencia que tantas ledicias nos deron nestes últimos anos e tanto nos gustan. Pero sen dúbido novembro é o mes da Ciencia en Galego e por iso os  cativos de 5 anos A levaron a cabo todos os experimentos e actividades que se plantexaron dende o centro en relación a tres caixas científicas : ciencia con sentido, ciencia na cociña e microscopio. Non vos perdades todo o que fixeron e como o pasaron de ben!!! Viva a ciencia !!!

"UN ANO DE PELÍCULA"

Un ano diferente, un ano complicado , pero para todo o Frian foi

"UN ANO DE PELÍCULA".

Grazas a todo o alumnado e a comunidade educativa por acompañarnos nesta aventura e neste curso que acabamos de rematar. Para o curso voltaremos sen dúbida con máis ganas e ilusión.

Bo verán e botade unha ollada a todo o que traballamos este curso sobre o sétimo arte!