Proxectos

Vacacións de Nadal

O último día para festexar a chegada das vacacións de Nadal, o alumnado de Infantil levou a cabo unha serie de actividades:baile de Nadal, obra de teatro do alumnado de Teatro do cole, visita de Papa Noel.. Non vos perdades todo o que fixemos neste día previo a chegada das festas de Nadal.

Traballiños de Nadal

O alumnado de Educación Infantil levaron a cabo unha serie de traballos e manualidades para festexar este Nadal.

OUTONO CHEGOU MARRÓN E AMARELO A INFANTIL

En educación infantil, coa chegada do outono, realizaron moitas actividades. Observaron as árbores do patio e as pintaron coas súas cores marróns e amarelas. Tamén recopilaron froitas, follas, piñas... adicando un recuncho do aula á estación  outonal. Noutras clases elaboraron contos e historias do outono. E teñen establecido como rutina diaria a observación do ceo. A partires desta observación  debuxaron o movemento do vento movendo as follas; as nubes grises que traen  choiva e aprenderon a debuxar as estrelas que representan  o frío.

Grazas nenos e nenas polo voso traballo!

"OS PAXAROS DO FRIÁN"

Co motivo do lanzamento do libro IMAGINE e do día Internacional da Paz, a Editorial Flamboyant convocou un concurso dirixido aos alumnos de Educación Infantil e Primaria. O obxectivo é dar a coñecer os valores de paz e tolerancia, traballando o respeto e a diversidade.

O concurso " Os paxaros do mundo" quere promover que os nenos imaxinen un mundo cheo de paz a través do arte e da creatividade.

O alumnado de Educación Infantil do Frián participou neste concurso con moita ilusión. Comezamos coa lectura do conto e sumerxímonos na música de Jonh Lennon. Utilizamos diversas técnicas plásticas : pegadas, acuarelas, pintar con canicas, rotuladores, ceras, recortar... Que vos parece o resultado? Estes son os nosos " Paxaros do Frián".