Proxectos

A VISITA DUN CHEF MOI ESPECIAL

Este martes 8 de maio, tivemos en Educación Infantil a visita dun Chef moi especial. Remo axudóunos a convertirnos en minichefs por un día. Preparamos receita, probamos e participamos moi activamente no obradoiro de cociña. Non vos perdades este vídeo que reflicte o ben que traballamos e como gozamos con Remo do bonito que é a cociña utilizando alimentos sans e saudables.

Grazas Remo por vir visitarnos, esperamos verte pronto !!!

CHEFS SAUDABLES: AS MELLORES RECEITAS

A Consellería de Sanidade pon en marcha o concurso Chefs Saudables ,que consiste na elaboración dun video no que os escolares preparan unha receita saudable dun prato principal que cando menos contengan legumes,peixes,verduras e hortalizas.

Como non, o alumnado do CEIP Frián non quixo perder a oportunidade  de participar. Aquí van algunas das receitas que elaboraron os pequenos de Educación Infantil. Non deixedes de velas e aproveitade a oportunidade para facer receitas tan sinxelas e saudables como estas.

Vacacións de Nadal

O último día para festexar a chegada das vacacións de Nadal, o alumnado de Infantil levou a cabo unha serie de actividades:baile de Nadal, obra de teatro do alumnado de Teatro do cole, visita de Papa Noel.. Non vos perdades todo o que fixemos neste día previo a chegada das festas de Nadal.

Traballiños de Nadal

O alumnado de Educación Infantil levaron a cabo unha serie de traballos e manualidades para festexar este Nadal.

OUTONO CHEGOU MARRÓN E AMARELO A INFANTIL

En educación infantil, coa chegada do outono, realizaron moitas actividades. Observaron as árbores do patio e as pintaron coas súas cores marróns e amarelas. Tamén recopilaron froitas, follas, piñas... adicando un recuncho do aula á estación  outonal. Noutras clases elaboraron contos e historias do outono. E teñen establecido como rutina diaria a observación do ceo. A partires desta observación  debuxaron o movemento do vento movendo as follas; as nubes grises que traen  choiva e aprenderon a debuxar as estrelas que representan  o frío.

Grazas nenos e nenas polo voso traballo!