Obradoiros

OBRADOIRO DE FARO DA ESCOLA EN 5º E 6º

O venres 2 de febreiro o alumnado de 5º e 6º tivemos un obradoiro organizado polo Faro da Escola en colaboración con CSIC. Alex, biólogo mariño, explicounos como traballa investigando as especies da Ría de Vigo. Dunha forma moi amena e transmitindo o entusiasmo pola seu traballo, contounos unha morea de cousas sobre a vida do mar.

Ademais da súa explicación, compartiu con nós o seu museo particular. Deste xeito puidemos tocar, ver e observar verdadeiras xoias mariñas.

Desfrutade do vídeo:

GRAZAS ALEX POLA TÚA DEDICACIÓN!

Grazas ao CSIC e ao Faro da Escola pola organización do obradoiro.

Obradoiros en 6º de primaria durante o primeiro trimestre

Durante o primeiro trimestre tivemos tres tipos de obradoiros:

-Obradoiro de Igualdade do programa do Concello “Camiña con nós pola Igualdade”.

-Obradoiro de prevención da Drogodependencia organizado polo Concello.

-Obradoiro de Sexualidade, impartido por Marisol, matrona do Sergas.

Non vou lento...

Non vou lento...vou detendo o cambio climático!

Así lucía o slogan que a policía, encargada da Educación Viaria do noso Concello, empregou para contarnos as virtudes e inconvintes do emprego das bibicletas. Entre todos e todas descubrimos as posibilidades que nos poden ofertar estes vehículos que conviven connosco. Tamén nos falaron da obrigatoriedade e necesidade do emprego do casco cando facemos uso das nosas bicicletas.

Todo unha clase de Educación Viaria, tan importante nestes tempos.

Grazas por ensinarnos dun xeito tan ameno!

Aprendendo a salvar vidas na escola

"Ti tamén contas, axuda a salvar vidas"

A penúltima semana do primeiro trimestre do curso 16/17, un grupo de pais e nais  (Chus, Elba, Marisol, Teresa e Fran) relacionados co sector sanitario prepararon para o alumnado de 5º e 6º un obradoiro sobre a reanimación cardio pulmonar  RCP.  Cunha posta en escena moi atractiva, os pais e nais, foron explicando pouco a pouco como calquera de nós podemos axudar a salvar vidas.

Fixéronnos chegar a importancia de saber como actuar  ó atoparnos cun problema: protexernos o primeiro, avisar o segundo e para finalizar socorrer.

Se sempre seguimos estes consellos estaremos actuando axeitadamente.

Imaxes obtidas durante o obradoiro de 6º

Imaxes obtidas durante o obradoiro de 5º

Moitísimas grazas pola vosa implicación, moito aprendemos!

Os alumando de 6º regueifando

Xa son un clásico anual no noso centro.

Da man destes artistas, Luis o Caruncho e Pinto de Herbón, o noso alumnado comenzou a regueifar. Temos que dicir que algún neno e nena do noso centro non se lle dá nada mal. Dende aquí animámosvos a practicar. Deixamos a claves para a vosa práctica:

Todos  e todas participamos nunha regueifa que podes ver e escoitar no seguinte vídeo: