Obradoiros

Avións de papel, animación á lectura

O venres 15 de febreiro tivemos a visita de Xavier Estévez autor de "Avións de Papel". Pasamos un rato moi interesente e agradable. Xavier conseguiu arrincarnos moitos sorrisos contádonos diferentes anécdotas da súa vida, tanto privada como relacionada coa súa faceta de escritor.

O libro gustounos moito, descubrimos unha morea de murais que hai en Vigo que descoñeciamos. Tampocou sabiamos que os pintaran artistas moi importantes e coñecidos mundialmente, todo un descubremento. Ensinounos algún mural que máis cunha pintura parecen fotografías.

Aproveitamos para facer paiporeflexia e facer voar avións de papel, "Que ben o pasamos e como voaban!".

Tamén realizamos un traballo manual, un corazón que defiañaba avións de papel, así quedou:

Estamos esperando a segunda parte de "Avións de papel".

Moitas grazas por contarnos cousas tan interesantes e cercanas.

Obradoiro de Igualdade 2º de primaria

"O alumnado de 2° Primaria participou no obradoiro de Igualdade do Concello de Vigo. Nesta ocasión, coñeceron o papel de varias mulleres españolas no deporte internacional."

Obradoiro de 5º coa Policía local

OBRADOIRO EDUCACIÓN VIARIA 5º

No mes de xaneiro tivemos en 5º un obradoiro de Educación viaria, impartido pola Policía Local. Seguridade dos peóns, gráficas e estadística de atropelos na nosa cidade e as normas de seguridade viaria na rúa foron os temas que traballamos.

Grazas Policía Local!

AMBIENTADOR NATURAL

O alumnado de 1º A e 1ªB fixemos un obradoiro de “ambientadores naturais” para arrecender nas nosas aulas.

Para facelos empregamos:

laranxas

rotuladores

punzóns

cravos de olor

Cos rotuladores fixemos debuxos sobre a pel das laranxas, logo fixemos pequenos buratos cos punzóns, e para finalizar, metimos os cravos de olor nos buratos.

As laranxas quedaron xenial e, sobre todo, temos un bo arrecendo nas nosas aulas.

Aquí amosámosvos o proceso con algunhas fotos.