Obradoiros

IMPRESIÓN 3D

A impresión 3D esta cada vez máis presente no Frian. Por iso os nosos alumnos  e alumnas comezan coa programación e diseño 3D para despois facer a impresión .

impresión 1

A nosa impresora xa comezou a traballar cunha pequena sorpresa e agasallo para o noso alumnado que vos contaremos máis adiante.

Qué será, será?

impresión 2

CHUS LAGO E FATA VISITAN O FRIAN

Este venres tivemos a sorte de contar coa visita de Chus Lago,alpinista e escritora . Pero non chegou soa. ,senòn acompañada polo inuit Tocolito, que nos fixeron viaxar ao Ártico, pescar en piragua polas súas xeadas augas, voar en globo e vivir a marabillosa experiencia de entrar nun iglú gozando das auroras boreais.

Grazas Chus Lago por compartir connosco todas as túas aventuras e ensinarnos que crer nun mesmo, perseguir o que nos gusta e dedicar esforzo e constancia para acadar o éxito persoal (que non sempre é o éxito que recoñecen os demais) é o verdadeiro camiño.

Sorte co novo libro e esperamoste cando queiras!

AREPAS EN 5°

Aprender a escribir e comprender é fundamental para os nosos cativos e cativas , e por iso deben coñecer primeiro os diferentes tipos de textos que existen.

Por iso o alumnado de 5º quixo aprender como se escribe unha receita e os pasos para levala a cabo. Adeamis a través dela traballaron tradicións de diferentes culturas así como conceptos mátemáticos como  cantos kilos son necesarios para facelas ou o lugar de onde proveñen alguhas destas receitas.

Todas estas preguntas xa as respondimos na clase pero agora toca disfrutalas, levando a cabo a receita das arepas típicas de Colombia e Venezuela. Elaborando a receita paso a paso e degustandoas.

Arepas

Parabéns alumnado de 5º do CEIP Plurilingüe Frian Teis!

OBRADOIROS "FAI CLIC AO TEU BOCATA"

Dentro do programa ALIMÉNTATE BEN, estes fantásticos obradoiros estiveron organizados en tres etapas.

- Etapa Formativa, explicación das características e vantaxes das conservas e visualización dun vídeo, con explicacións dunha monitora, do proceso dende que os peixes son collidos no mar ata o envasado en conservas.

- Xogos lúdicos. No primeiro xogo a través de imaxes de alimentos reflexionan e poñen en valor a importancia dunha alimentación completa e saudable. No segundo xogo pescan diversos animais mariños: vieiras, mexillóns, polbos, luras, sardiñas,,... clasificándoos por familias en latas grandes de conservas.

- Degustación dun BOCATA SAUDABLE con peixes en conserva acompañado doutros produtos sans a escoller: leituga, cebola, tomate, queixo, pemento e olivas. UMMMM!!! Estaba de vicio!!!

Parabéns!!!

Fai clic ao teu bocata

OBRADOIROS " TI SI QUE ES UN BO PEIXE"

peixe obradorios

Nestes días estamos no cole participando nos obradoiros deste programa creado pola Consellería do Mar.

Estes obradoiros teñen un dobre obxectivo, facilitar o coñecemento e consumo de productos frescos do mar de Galicia e incidir e equilibrar as súas dietas alimentarias.

Foron uns obradoiros dinámicos, lúdicos e didácticos presentando peixes e mariscos, aportando información de onde viven, como se pescan e a súa importancia na nosa alimentación e saúde.

Os peixes en conserva son outra opción, e ou dous combinados son a solución.

Festa rachada co baile e o xogo dos mariñeiros e mariscadores.

Parabéns pola actividade!!!

Peixe 2