Infantil

RECICLAXE PDI 5 ANOS B

O alumnado de 5 anos B realizou o seu PDI deste curso sobre a reciclaxe e a importancia de ser activos a hora de conservar o noso planeta. Foron moitos as manualidades que se levaron a cabo con material de refugallo: carozos, plásticos, cartóns...

XOGANDO POLO MUNDO 3 ANOS

O alumnado de 3 anos traballou o PDI baixo o tema " Xogando polo mundo" .Un proxecto onde realizamos unha viaxe polos diferentes continentes do mundo, coñecendo as súas costumes e tradicións. Dende traxes típicos, instrumentos musicais, xogos tradicionais, monumentos , animais...

No seguinte video podese ver os diferentes xogos tradicionais do mundo que traballamos e como os levamos á práctica. Unha experiencia inolvidable para un proxecto moi enriquecedor.