Saúde e bos hábitos

MILLA 2022

milla1

A prevención de enfermidades, o aumento de enerxía e o aumento de sensación de benestar, son unha pequena mostra da cantidade de beneficios que aporta a realización de actividade físca diaria.

milla2

Dende o departamento de Educcación Física, consideramos que o aumento da práctica de exercicio físico nas aulas é o máis necesario. É por sio que apostamos pola volta ao noso centro do Proxecto de Vida Activa e Deportiva que xa se levaba a cabo en anos anteriores. A Milla Diaria realizarase por todo o noso alumnado de Infantil a Primaria co obxectivo de crear hábitos de vida saudable dende os primeiros anos da vida, incrementando así a actividade física diaria dentro do horario lectivo ee reportando enormes beneficios tanto no seu corpo coma na súa capacidade de traballo e concentración.

milla3

FRIAN PARTICIPA NA EDICIÓN 2019 DE EF NA RÚA

Despois de aplazalo polas condicións metereolóxicas, celebramos o día 2 de maio o día da EF na rúa. Baixamos á praza do Centro Comercial Travesía, por roldas a todos os alumnos/as do centro. Saliu unha sesión redonda co apoio incondicional das familias, compañeiros mestres/a e por suposto nenos/as.

Grazas a todos eles.

Quedamos de ganas de máis para o vindeiro ano.

1º/2º

3º/4º

2ºA (XENTILEZA DUNHA NAI, GRAZAS)

OS XOGOS OLÍMPICOS

2012, ano olímpico.

Neste verán, terá lugar en Londres, os XXX Xogos olímpicos da era moderna. Galicia ten moitas posibilidades de medalla nas mans de David Cal e Javier Gómez Noya, especialmente. Non temos que esquecer o vigués Chano Rodríguez, laureado en múltiples edicións e favorito a traer varias preseas en natación paraolímpica.