Saúde e bos hábitos

FRIAN PARTICIPA NA EDICIÓN 2019 DE EF NA RÚA

Despois de aplazalo polas condicións metereolóxicas, celebramos o día 2 de maio o día da EF na rúa. Baixamos á praza do Centro Comercial Travesía, por roldas a todos os alumnos/as do centro. Saliu unha sesión redonda co apoio incondicional das familias, compañeiros mestres/a e por suposto nenos/as.

Grazas a todos eles.

Quedamos de ganas de máis para o vindeiro ano.

1º/2º

3º/4º

BENEFICIOS DA MILLA DIARIA

Os beneficios que implica a realización da milla diaria nos nosos alumnos/as, son variados:

• Combate o sobrepeso.
  • Dá pé a acadar o hábito de facer exercicio de maneira regular.
  • Axuda a liberar enerxías evitando posibeis conductas disruptivas na aula.
  • Evita que os nenos/as pasen longos períodos en posición sentada.
  • Como todo exercicio físico libéranse dopamina e norepinefrina (catecolaminas), claves para que a memoria se consolide...

Algúns enlaces de interese son os seguintes.

I "Tira millas"

I "TIRA MILLAS"

O próximo luns, 19 de novembro, comezamos un novo proxecto no noso cole. Atopámonos moi ilusionados e tal como dixemos na charla inicial imos un pouco máis alá na implementación da vida sá. Por outra banda, como todo gran proxecto que implica relevantes cambios, necesitamos a colaboración e sobre todo a paciencia de toda a comunidade escolar (familias, compañeiros/as e nenos/as).

Ánimo!

Máis información sobre os beneficios da milla diaria

OS XOGOS OLÍMPICOS

2012, ano olímpico.

Neste verán, terá lugar en Londres, os XXX Xogos olímpicos da era moderna. Galicia ten moitas posibilidades de medalla nas mans de David Cal e Javier Gómez Noya, especialmente. Non temos que esquecer o vigués Chano Rodríguez, laureado en múltiples edicións e favorito a traer varias preseas en natación paraolímpica.