Faladoiro

IOGURES ARTESÁNS

O alumnado de 2ºB presentamos no noso faladoiro unha experiencia que fixemos na aula. Elaboramos “iogures artesáns”, toda unha novidade ter unha iogureira no cole. Imos contar todo o proceso da súa elaboración e aproveitamos para darvos uns consellos moi saudables.

Desfrutade do noso traballo!

NORABOA  2º B!

"Lúa" por 4 anos A

FALADOIRO 4 ANOS A

O alumnado de 4 anos A preparamos unha canción para o noso Faladoiro. Eleximos  unha con moito ritmo, “Lúa” de María Fumaça.  Tamén elaboramos unha manualidade para acompañar á canción.

NORABOA  4 ANOS A!

"Comeza unha semente" por 2ºA

FALADOIRO 2º A

O alumnado de 2ºA traballamos o conto ilustrado “Comeza unha semente”, da autora Lara Knowles. Memorizamos o texto e o recitamos para o noso faladoiro.

Desfrutade do noso traballo!

NORABOA  2º A!

5 anos B en "Como debuxar un neno" de Gloria Fuertes

FALADOIRO 5 ANOS B

O alumnado de 5 anos B estivemos traballando a poesía de Gloria Fuertes, “Como debuxar un neno”. Démoslle un pouco de ritmo e fixemos unha canción.

Noraboa 5 anos B!

5 anos A adapta unha poesía de Rosalía de Castro

FALADOIRO 5 ANOS A

O alumnado de 5 anos A iniciamos os faladoiros de Educación Infantil. Estamos traballando o inverno e fixemos unha adaptación dunha poesía de Rosalía de Castro sobre esta estación.

Noraboa 5 anos A!