Saídas e visitas

TEATRO " A GALIÑA AZUL"

O alumnado de 3 e 5 anos visitamos o auditorio do Concello para ver a representación teatra " A galiña azul" . Gústounos moitísimos e nos divertimos moito con esta obra. Esperamos voltar pronto o auditorio porque nos encanta o teatro.

VISITA Á BIBLIOTECA JUAN COMPAÑEL

O alumnado de Educación Infantil visitou esta seman a Biblioteca pública de Vigo Juan Compañel. Alí nos esperou César o encargado da Zona infantil. Coñecemos a organización da biblioteca e todo o que alí podemos atopar. Gozamos de diferentes contacontos e sobre todo nos divertimos moitísimo . As nosas caras de ledicia neste video o reflicten.Non volo perdades!!Os invitamos a todas as familias a visitar a biblioteca.

Apípolis!!! as abellas nos encantan

O pasado xoves 14 de xuño o alumnado de 5 anos visitou a granxa Apípolis en Pontevedra. A través desta visita o alumnado coñeceu mais de cerca o maravilloso mundo das abellas e a importancia que teñen no noso medio e para o noso desenvolvemento.

Aquí vos deixamos un video cos momentos mais importantes desta saída que sen dúbida foi unha experiencia moi enriquecedora para todos.