Saídas e visitas

Apípolis!!! as abellas nos encantan.

O pasado xoves 14 de xuño o alumnado de 5 anos visitou a granxa Apípolis en Pontevedra. A través desta visita o alumnado coñeceu mais de cerca o maravilloso mundo das abellas e a importancia que teñen no noso medio e para o noso desenvolvemento.

Aquí vos deixamos un video cos momentos mais importantes desta saída que sen dúbida foi unha experiencia moi enriquecedora para todos.

"CORAZÓN DE CARBALLO": UN PARAÍSO

O pasado venres día 1 o alumnado de 3 e 4 anos de Educación Infantil visitou como excursión de final de curso , a granxa de recente apertura " Corazón de Carballo". A visita non puido ser mellor, ademais das excelentes vistas e instalacións , a gran variedade de actividades que realizaron os mais cativos , encantóunos a todos. Sen dúbida unha experiencia irrepetible que non tardaremos en volver repetir.

Non vos perdades este video cos mellores momentos que pasamos nesta saída .

VISITANDO " MARUJA LIMÓN"

Este vindeiro luns 21 de maio, o alumnado de Educación Infantil visitou o famoso restaurante "Maruja Limón". Un dos seus donos Rafael Centeno, que conta cunha Estrela Michelín, abriu as portas do seu restaurante para inculcarnos, mais se cabe, o gusto pola cociña. Coñecimos os fogóns onde traballan e elaboramos todos xuntos unha receita moi doce e apetitosa.

Grazas Rafa por atendernos tan ben e adicar parte do teu tempo para facer sentirnos moi especiais no teu restaurante. Ata sempre!!!

MUSEO LISTE 11 DE ABRIL

O Museo Liste é un dos museos mais importantes da nosa cidade, unha representación excelente da cultura galega. Algunhas clases de Educación Infantil visitaron o museo e non quedaron indiferentes.Ademais poderon gozar dun obradoiro de instrumentos musicais moi divertido.

A POLICÍA LOCAL: TODA UNHA AVENTURA

Os mais pequenos do cole visitaron a Policía Local.Todos quedaron encantados e coñeceron todas as dependencias da policía :sala de reunións,tráfico, ximnasio, taller,motos...