Saídas e visitas

PASEO OTOÑAL POLO PARQUE DE CASTRELOS

O venres 19 de novembro aproveitando o bo tempo o alumnado de Educación Infantil quixemos darlle a benvida ao outono e gozar cun dos parques máis fermosos que temos na nosa cidade " O parque de castrelos". Unha visita polo lago, os parques, os estanques e esculturas... Pasámolo xenial !!!

POR FIN VOLVEMOS DE EXCURSIÓN: O VIXIADOR

Por fin de un ano enteiro de pandemia onde as visitas e saídas escolares non foron posible, este martes visitamos un dos parques forestais máis coñecidos da nosa cidade: O vixiador.

Grazas ao programa Vigo educa puidemos disfrutar dunha mañá chea de xogos, andainas e aire libre. Canto o botábamos de menos!!!

APÍPOLIS,GOZANDO DA NATUREZA!!

Este ano como saída de fin de curso, todo o alumnado de Educación Infantil visitou Apípolis , a granxa das abellas. Realizamos varios obradoiros moi interesantes:

_ OBRADOIRO 1: VISITA O APIARIO E COLOCACIÓN DO TRAXE

_ OBRADOIRO 2: ELABORACIÓN DE BOLACHAS DE MEL

_ OBRADOIRO 3: CREACIÓN DE MEL E CANDEAS

_ OBRADOIRO 4: A VIDA DAS ABELLAS E COÑECER A ABELLA RAIÑA

Pasamos o día todos xuntos, ademais de aprende rmoito nos obradoiros foi unha experiencia de convivencia estupenda. Grazas os monitores para tratranos tan ben e ensinarnos tantas cousas. Sen dúbida voltaremos moi pronto!!!