A nosa aventura dixital

MAKER SPACE : FAINO TI MESMO

Os alumnos de infantil comezaron xa este curso 20-21 a traballar as TICS: pantalla dixital, robótica con BEEBOT e manipulación de materiais maker. Estes materiais maker son materiais manipulativos que permiten ao alumnado crear por si mesmo,  aprender dos erros, coñecer diferentes materiais e en definitiva aprender manipulando. Aquí vos deixamos unha pequena mostra do ben que traballan os nosos pequenos cos materiais do recuncho maker.

Circuitos con Mbot

O alumnado de Educación Infantil, realizou unha nova sesión de Tics co robot Mbot. Crearon circuitos con pezas de constucción e pasárono en grande cambiando de circuito e sorteando obstáculos.

APRENDEMOS COS IPADs

Esta semana comezamos coas Tics a través dun novo soporte ,utilizando os ipads para traballar diferentes xogos didácticos relacionados co proxecto anual do centro.

A robótica chega a Infantil con Mbot!!!

Despois de traballar con BeeBot ,a nosa amiga a abelliña, recibimos unha visita moi especial dos robots Mbot.Toda unha experencia coa que nos seguimos iniciando no coñecemento da robótica.

AS TICS NO NADAL

Nesta semana tan próxima as vacacións de Nadal, aproveitamos para traballar actividades relacionadas con esta festividade.Un " simbaloo" moi navideño con actividades do mais variadas e divertidas.Pasámolo xenial!!!