A Paz

Conmemoramos o Día da Paz 2018

O martes 30 de xaneiro, conmemoramos o "Dia Escolar da Paz e a non violencia 2018";cun acto sinxelo no patio, a unha, tamén quixemos sumarnos a inicitiva da asociaión "Bicos de Papel" para conmemorar o "Día do cancro infantil" que se conmemora o vindeiro 15 de febreiro.

Construímos un lazo con todo o alumnado do colexio, poñendo enriba das nosas cabezas un papel dourado, mentres cantabamos a canción "Quero verte feliz outra vez"de IMusicar.

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ

O luns 30 de xaneiro, celebramos o Día da Paz e a non violencia, no patio do colexio, acompañados polas familias dos nenos e nenas, que se achegaron ás 13.00 horas  ata o mesmo.

Durante as últimas xornadas estivemos a preparar entre todos e todas este día.

Nesta artigo, intentaremos recoller algúns dos momentos, que con moito entusiasmo, vivimos grandes e pequenos.

Os nenos e nenas escribiron cadanseu mensaxe de paz nunha folla que colgamos nunha árbore, a nosa particular  "Árbore dos desexos" á vez que compartimos coas familias unha pomba da paz mentres cantamos  "El bosque animado" de Luz Casal.  O alumnado de Educación Infantil agasalláronnos con dúas cancións: "Paz, paz, paz" de Juanes e "Los Derechos de los Niños" dos Lunnis. . O terceiro  ciclo de primaria cantou en Inglés "Waiting on the world to change" de  BY John Mayer.  Tamén houbo lugar para unha pequena representación a cargo do alumnado de 5ºB ,"Mans para a paz".

A ANPA tamén participou cunha lectura e con reparto de larpeiradas ó final  da celebración.

Para rematar toda a Comunidade Educativa  cantamos: "Los niños queremos la paz"

A continuación podedes saber algo máis deste acto a través das seguintes  imaxes e vídeos:

CANTAMOS...

.

ÁRBORE DOS DESEXOS

COLABORACIÓN DO ANPA

LECTURA MANIFESTO REPARTO DE LARPEIRADAS

MANS POLA PAZ

OBRADOIRO DE CARTELERÍA DIXITAL

REPORTAXE FOTOGRÁFICA

Para rematar un agasallo dos alumnos de 2º

Para ver máis traballos sobre a paz podes visitar o seguinte enlace: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipfrian/node/1619