Depoemprendre na escola

Vídeo xornada de clausura "Depoemprende na escola"

Dende a Deputación de Pontevedra envíannos o vídeo conmemorativo da xornada de clausura das cooperativas:

تحميل صور

Mercado na festa de extraescolares

O mércores 31 de maio facendo coincidir coa festa de actividades extraesclares, o alumnado de 6º preparou un posto de ventas dos produtos da súa cooperativa "Friart".

Foi todo un éxito, así lucían no patio os nosos postos!

Mercado en Pontevedra

O martes 30 de maio, o alumnado de 6º participou no mercado de cooperativas do programa "Depoemprende" da Deputación de Pontevedra. Despois de levar unhas semanas preparando os últimos detalles por fin chegou o gran día. Cada alumno/a era encargado de levar cada unha das cousas necesarias para praparar os nosos puntos de ventas.

Participamos nun coworking organizado pola Deputación e de un visionado dun vídeo na sala principal da mesma.

Foi unha mañana moi completa e interesante. No seguinte vídeo podedes ver como quedou o noso posto.

Preparando a terra

10 de marzo

Aquí temos o noso equipo de produción preparando os bancais para sementar as plantas do semilleiro que están comezando a xerminar.

Coñecemos unha cooperativa

A terceira semana de febreiro visitounos, Cándido, da Cooperativa Árbore, consumo consciente.

Achegounos ó mundo das cooperativas, en especial á súa:

"Consumo Consciente Árbore, Sociedade Cooperativa Galega, é un proxecto empresarial que ten como causa social a asociación de consumidores/as en réxime de socios/as da Cooperativa, coa finalidade de conquerir entre eles/as productos ecolóxicos coa mellor relación calidade-prezo, coma parte dun proxecto socio-económico enmarcado nos principios dunha economía social e solidaria."

Falounos dos seus produtos, dos traballadores, de estatutos, de capital....en definitiva do mundo das cooperativas.

MMoitas grazas Cándido, hoxe recibimos unha boa lección sobre cooperativas!"""

Moitas grazas