Territorio lector

"OS PAXAROS DO FRIÁN"

Co motivo do lanzamento do libro IMAGINE e do día Internacional da Paz, a Editorial Flamboyant convocou un concurso dirixido aos alumnos de Educación Infantil e Primaria. O obxectivo é dar a coñecer os valores de paz e tolerancia, traballando o respeto e a diversidade.

O concurso " Os paxaros do mundo" quere promover que os nenos imaxinen un mundo cheo de paz a través do arte e da creatividade.

O alumnado de Educación Infantil do Frián participou neste concurso con moita ilusión. Comezamos coa lectura do conto e sumerxímonos na música de Jonh Lennon. Utilizamos diversas técnicas plásticas : pegadas, acuarelas, pintar con canicas, rotuladores, ceras, recortar... Que vos parece o resultado? Estes son os nosos " Paxaros do Frián".