Traballos escolares

traballos escolares

Proxecto en Valores de 6º

Sabemos como vos sentides, todos e todas podemos ser refuxiados/as...

Frian Films presenta:

“UNHA HISTORIA DE REFUXIADAS E REFUXIADOS”

Neste curso, no segundo trimestre, incorporouse a clase de 6º un neno refuxiado que saíu do seu país, Siria. Na clase de valores comezamos a investigar no tema dos refuxiados e refuxiadas. Decidimos facer unha curta intentando poñernos na situación de alguén que chega a un país descoñecido . Escribimos o guión entre todos os  equipos e despois repartimos as funcións de cada un. Convertémonos en actores e actrices, técnicos de son, cámaras, persoal de vestiario e sen máis... puxémonos a gravar.

ESPERAMOS QUE DISFRUTEDES DO NOSO TRABALLO

LEMBRADE QUE TODOS E TODAS PODEMOS CHEGAR A SER REFUXIADOS E REFUXIADAS.

Entrega de premios "Vigolancia 2017"

Claudia na entrega de agasallos

O 22 de febreiro de 2018 foron entregados no 1º andar do Concello de Vigo os premios do concurso "Vigolandia 2017". Este ano a premiada do noso colexio foi Claudia Novas López de 1º A.

Compartimos as fotos para que vexades como o pasamos.

Traballo premiado

Momentos da entrega das distincións

A árbore dos valores

Na aula de 3ºB estiveron traballando "valores". Realizaron a árbore dos valores que podemos ver no seu corredor.

Se vas visitalo leva o teu móvil coa aplicación "Aurasma" e poderás facer un poquiño de maxia tecnolóxica.

Esa maxia levarate a este vídeo:

Felicitacións máxicas en 1º

O alumnado de 1º felicitou ás súas familias cunha postal moi tecnolóxica.

Dentro destas postais escondíase un agasallo para as familias. Axudados dun dispositivo móbil e da app aurasma, nas súas casas, poden ver o que esconden estas postais máxicas.

Así lucían na entrada do colexio.

Vídeo contra a violencia de xénero en 3º

O alumnado de 3º realizou o seguinte vídeo para realizar unha actividade de realidade aumentada. Empregando a app "Aurasma" o cartel cobra vida. Podes atopalo exposto no corredor de entrada ás clases de 3º.