Traballos escolares

traballos escolares

TRABALLANDO A ALIMENTACIÓN SAUDABLE EN 4°B

O alumnado de 4°B estivo traballando sobre a alimentación saludable.

4B 1

Para isto organizámonos en parellas.

4B 2

Cada parella contou coa axuda do ordenador para investigar sobre os valores nutricionais de cada un dos ingredientes que viron na foto do prato que escolleron entre moitos.

4B 3

Os valores que atoparon foron rexistrados. Con estes datos fixeron comparacións e descubriron moitas cousas, por exemplo, que as froitas teñen moitas vitaminas e por tanto son moi boas para ter unha boa alimentación.

4B 4

O SEMÁFORO NUTRICIONAL

O alumnado de 5ºA estivemos a traballar a calidade nutricinal dos alimentos a través  do semáforo e aproveitando o repaso dos números decimais.

5ºA 1

5ºA 2

5ºA 3

5ºA 4

5ºA 5

5ºA 6

ELABORANDO MENÚS SAUDABLES

En 2ºA traballamos o coidado do noso corpo, e unha das cousas básicas que temos que facer é coidar a nosa alimentación cun menú saudable e equilibrado. Vimos os distintos tipos de alimentos e xogamos a facer menús con recortes de catálogos do súper. Aproveitamos a ocasión para ver como podemos mellorar os nosos menús creados, e así poder colaborar en casa cando fagamos a lista da compra.

Menús SAUDABLES 2°

AS EMOCIÓNS, A ALIMENTACIÓN E OS HABITOS SAUDABLES

O alumnado de 1° A e B traballamos a alimentación e hábitos saudables a través das nosas emocións e pasando momentos divertidos coas nosas "merendas".

ARTE E MERENDAS SAUDABLES

Durante estes días, en 4º B, estivemos a traballar as MERENDAS SAUDABLES e tamén aproveitamos a arte de Archimboldo para recordar que os martes son días de merendar froita.

MERENDAS

MERENDAS 4