Obradoiros coas familias

YOGA PARA A MENTE E O CORPO

Pili, a nai de Diego, visitou de novo  cole para realizar con nós un obradoiro de Yoga. A través da relaxación e de posturas de yoga , gozamos dun obradoiro moi saudable e divertido. Gustounos moito e prometemos levalo á práctica.Grazas Pili por pasar este día con nós!!!

IMG_20190411_093345_2.jpgIMG_20190411_093707_0.jpgIMG_20190411_095717_3.jpgIMG_20190411_102913_0.jpg

Unha experiencia moi divertida que non practicaramos nunca e a través da música relaxante nos fixo pasar unha sesión moi interesante.Practicamos moitas posturas e o fixemos xenial!!!

IMG_20190411_100730.jpgIMG_20190411_100432_0.jpg

Tambor africano e chino

Neste último mes as mamis de 3 anos quixeron colaborar con nós nuns obradoiros ,onde levamos a cabo tambores africanos e chinos , en relación ao noso proxecto " Xogando polo mundo" integrado no PDI do centro . Unha viaxe polos diferentes continentes e tamén pola súa música.

Grazas as todas as familias por participar e vir a colaborar con nós. Non esquezamos que a presenza das familias e a colaboración no cole é fundamental para os nosos cativos e para o seu desenrolo persoal.

Imagen relacionada

Obradoiro saúde bucodental

Este venres tivemos a visita de Silivia, nai de Iago de 3 anos B. Silvia realizou un obradoiro de saúde bucodental onde os mais pequenos do cole coñeceron a súa dentadura e os hábitos de hixiene para manter unha dentadura limpa e coidada. Os nenos levaron de agasallo un neceser cun reloxo de area, un cepillo e unha pasta de dentes.

En relación a o obradoiro  a través do conto " León ,carmencita e as portas máxicas" traballamos a figura do Ratón Pérez e elaboramos entre todos a nosa porta máxica para levar para casa.

Grazas Silvia por este obradoiro tan educativo e por todo o que aprendimos. Grazas por adicar parte do teu tempo a pasar este día con nós .

OBRADOIRO DE DISFRACES

Durante as últimas semanas de febreiro comezamos no Frian os obradoiros voluntarios de disfraces para o alumnado de Infantil. Repartíronse tarefas de recorte e costura entre as familias voluntarias. Un grupo de familias que colaboraron directamente na elaboración de disfraces para todo o alumnado de Infantil.

Dende aquí queremos aproveitar para dar as grazas a todas as nais e avoas  que axudaron na elaboración de disfraces de todo infantil. Adicaron moitas horas e exforzo e sen elas non sería posible. Moitísimas grazas a todas .

Resultado de imagen de mascara carnaval gif

MASAXES RELAXANTES

Pili, nai de Diego de 3 anos, nos visitou para levar a cabo un obradoiro de masaxes. Nun ambiente moi relaxado, coñecimos os diferentes tipos de masaxes así como aparatos para realizalos. Por parellas realizamos masaxes uns aos outros e Pili nos realizou un masaxe facial que nos deixou en calma.

Unha experiencia moi gratificante e relaxante que sen dúbida non esqueceremos. Gracias Pili por compartir con nós esta experiencia.