As cores do outono

Os nenos e nenas de tres anos desfrutan do outono

Plantando fabas

Os pequechos de 3 anos A e 3 anos B visitan a súa parcela no Horto escolar para traballar a terra e plantar sementes.Nesta ocasión tocaron fabas, mentres esperamos a que as nosas cenorias estén listas para transplantar. Unha primeira toma de contacto sementando e regando. Unha experencia moi gratificante.

Resultado de imagen de dibujo niño en el huerto

EXPERIMENTAMOS...

O alumnado de 3 anos non para de aprender, e que mellor forma que a través de experiencias,materiais variados, texturas... Non vos perdades neste video como traballan os mais pequenos do cole e a variedade de recursos que utilizan.

Resultado de imagen de dibujo ,montessori

OS CONTOS NOS ENCANTAN

A través dos contos viaxamos e nos transportamos a un mundo novo , é por iso que os contos nos encantan ... pero se son de emocións aínda mais. As nosas profes Raquel e Ángela (3 ANOS) tamén lles gustan moito, por iso sempre que poden nos contan contos moi divertidos. Queredes velos?

Periodo de adaptación..... Superado!!!

Os primeiros días no cole son toda unha aventura: coñecer amigos novos, novos profes, un entorno descoñecido.... pero pouco a pouco superamos sen dificultade o noso periodo de adaptación pasando momentos máis que divertidos ( xogos, contos, música, arte...).

Queredes ver todo o que fixemos,pois non vos perdades este video.

Imagen relacionada