AGASALLO SUPERSAUDABLE 3 ANOS: PROCURA DO TESOURO

Como agasallo para os supersaudables do mes de marzo e con un pouco de atraso polas inclemencias do tempo, o alumnado de 3 anos levou a cabo unha procura do tesouro. Pasámolo xenial argallando o escondite das pistas e investigando polo cole.Neste video podedes ver todo o percorrido.

RECEITA CHEFS SAUDABLES 3 ANOS

A Consellería de Sanidade ven de poñer en marcha o concurso " Chefs Saudables",que consiste na elaboración dun video no que os escolares prepararán unha receita saudable dun prato principal que cando menos conteña legumes, peixes e/ou verduras e hortalizas.

Aquí van as receitas do alumnado de 3 anos.Se queredes ver o resto de videos, podedes entrar no apartado de proxectos de Educación Infantil.

MESTURA DE CORES

A través de colorante e auga os nenos aprenderon as cores primarias e que a través delas e mesturando conseguimos gran variedade de cores. Utilizamos pipetas para facer as mesturas e fixemos maxia coas cores.

Horizontal e vertical

O alumnado de 3 anos A traballou as líneas horizontais e verticais de moi diversas formas ,pero sobre todo a través de experiencias  que lles gustaron moito. Non vos perdades o traballo que realizaron os mais pequechos do Frián.

As cores do outono

Os nenos e nenas de tres anos desfrutan do outono