Obradoiro "Riscos na internet"

riscos

Corremos riscos na internet?
No día de hoxe, 27 de maio, a Policía local de Vigo segue a botarnos unha man no cole. Nesta ocasión veu a falarnos sobre os riscos que corremos na internet a diario.
Resultou unha charla moi interactiva e impactante, xa que, os rapaces tomaron conciencia das posibilidades tanto positivas como negativas do uso da internet.
A charla centrouse na obrigada actualidade da utilización das redes sociais , un tema no que so deberiamos entrar a partires dos 14 anos, pero que, cada vez o utilizamos con moita máis lixeireza.
Os nosos/as nenos7as escoitaron casos reais de situacións nas que eles mesmos poderíanse ver envoltos e recibiron os consellos máis acertados e seguros.

Camiñamos pola igualdade 2ºA

O mércores, 18 de Maio, o alumnado de 2º A tivo o segundo “Obradoiro Camiña con nós pola Igualdade”, lemos o conto de Maruxa, e cantamos as cancións do conto, que nos ensinaron que debemos colaborar nas tarefas da casa, para que toda a familia se sinta mellor; rematamos o obradoiro cun xogo interactivo, onde cada alumn@ explicoulle aos compañerir@s, cómo podían colaborar coa familia nas distintas dependencias da casa.