#ODSéate

Milla polo clima, setembro 2019

O luns 30 de setembro dende a "Milla diaria" fixemos un chamamento ao coidado do noso Planeta facendo así a "Milla polo clima". Coas pancartas realizadas a semana anterior, fixemos o percorrido diario facendo visibles os nosos lemas polo coidado do Clima, dento do programa #ODSéateque recentemente temos estrenado no noso colexio.

Ademais esta vez o alumnado de 5º e 6º foron aula por aula recollendo os máis cativos do colexio para facer a Milla todos xuntos. Ao rematar a mesma tivemos sesión fotográfica e colgamos os nosos carteis no patio inferior para compartilos con toda a Comunidade Educativa.

Semana do Clima 2019!

Nesta semana de setembro,todos os niveis do colexio acudiron á chamada dun "Planeta ferido":

Sabemos que este traballo, de coidado do Planeta, non remata hoxe, comtinuaremos...

WORKING FOR CLIMATE

This week will be historic. In over 150 countries, people are stepping up to support young climate strikers and demand an end to the age of fossil fuels. The climate crisis won’t wait, so neither will we.

Pupils in grade 2 Primary sing this song while they were waiting for running the mile

That's why at our school we woke up and  created some slogans and today Friday 27th we are going to walk the mille as a parade and we are going to join the movement.

mural slogans

mural slogans 2